Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Trade Marks and Brands Lionel BentlyJennifer DavisJane C. Ginsburg
Libristo kód: 02049292
Kiadó Cambridge University Press, június 2008
Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bo... Teljes leírás
? points 428 b
68 626 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


The Arabian Horse Gabriele Boiselle / Kemény kötésű
common.buy 12 688 Ft
Aristophania. Band 3 Joël Parnotte / Kemény kötésű
common.buy 5 951 Ft
Messalina Alfred Schirokauer / Puha kötésű
common.buy 10 778 Ft
Tocqueville Et Guizot Nicolas Seney / Puha kötésű
common.buy 23 230 Ft
Approche Contextuelle Du Contr le de la Tuberculose El-C Julio Rakotonirina / Puha kötésű
common.buy 42 475 Ft
Crisis Manager Otto Lerbinger / Puha kötésű
common.buy 45 140 Ft
Trauma, Dissociation, And Impulse Dyscontrol In Eating Disorders Walter Vandereycken / Kemény kötésű
common.buy 85 144 Ft
Hampshire & The New Forest: A Dog Walker's Guide Vicky Fletcher / Puha kötésű
common.buy 5 196 Ft
Respect for Authority / Puha kötésű
common.buy 31 024 Ft
Local Matters Ariela J. Gross / Puha kötésű
common.buy 14 418 Ft
From Dawn 'Til Midnight D S Edward / Kemény kötésű
common.buy 12 590 Ft
How to Jump and Spin on In-line Skates Jo Ann Schneider Farris / Kemény kötésű
common.buy 9 961 Ft

Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bolder extensions, of legal protection. Other disciplines can help us think about fundamental issues such as: what is a trade mark? What does it do? What should be the scope of its protection? This 2008 volume assembles essays examining trade marks and brands from a multiplicity of fields: from business history, marketing, linguistics, legal history, philosophy, sociology and geography. Each chapter pairs lawyers' and non-lawyers' perspectives, so that each commentator addresses and critiques his or her counterpart's analysis. The perspectives of non-legal fields are intended to enrich legal academics' and practitioners' reflections about trade marks, and to expose lawyers, judges and policy-makers to ideas, concepts and methods that could prove to be of particular importance in the development of positive law.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Trade Marks and Brands
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 472
EAN 9780521889650
ISBN 0521889650
Libristo kód 02049292
Súly 870
Méretek 156 x 234 x 32
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása