Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tourism, Technology and Competitive Strategies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Tourism, Technology and Competitive Strategies Auliana Poon
Libristo kód: 04738579
Kiadó CABI Publishing, június 1993
Tourism, the world s fastest growing industry, is now entering a more mature phase. During the 1970s... Teljes leírás
? points 251 b
39 271 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


L'Indonesien Marie-Laure Beck-Hurault / Puha kötésű
common.buy 14 894 Ft
Accordion Family Katherine Newman / Puha kötésű
common.buy 7 256 Ft
Hope and Despair Paul B. Rich / Kemény kötésű
common.buy 81 769 Ft
Pregnancy and Postpartum Anxiety Workbook Pamela S. Wiegartz / Puha kötésű
common.buy 9 454 Ft
Metodologia de investigacion en las artes Albert Colmenarez / Puha kötésű
common.buy 26 852 Ft
Under the Big Sky Jackson J. Benson / Puha kötésű
common.buy 7 492 Ft

Tourism, the world s fastest growing industry, is now entering a more mature phase. During the 1970s and 1980s mass tourism, with its rigid, standardized packages, developed rapidly and provided many consumers with their first experiences of international travel. Today, a complex and multi-faceted industry, tourism faces growing pressures - consumer demand for more individually tailored holidays, an increasingly competitive operational environment, opportunities provided by new technology and growing environmental concerns. This book analyzes the major challenges facing tourism today. The author highlights the central role of information technology in creating mass tourism by the mid-1970 s, and how this technology and innovation is creating a new best practice of flexibility, market segmentation and diagonal integration within tourism. The book demonstrates how companies in the industry can enhance their competitiveness in the market place. Aimed at both academics and industry practitioners, this original and challenging work will attract a wide readership."

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Tourism, Technology and Competitive Strategies
Szerző Auliana Poon
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1993
Oldalszám 352
EAN 9780851989501
ISBN 0851989500
Libristo kód 04738579
Súly 576
Méretek 157 x 231 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása