Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites Arch G Woodside
Libristo kód: 04294614
Kiadó Emerald Publishing Limited, szeptember 2010
This volume provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure... Teljes leírás
? points 474 b
74 614 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Principles of Helicopter Flight / Puha kötésű
common.buy 9 300 Ft
Basic Glass Fusing Lynn Haunstein / Puha kötésű
common.buy 8 937 Ft
Velikonoční koledy Klára Trnková / Kemény kötésű
common.buy 2 015 Ft
Open Wounds Stanley Greene / Kemény kötésű
common.buy 19 894 Ft
Lonely Hedonist Mike Sager / Puha kötésű
common.buy 6 469 Ft
hamarosan
Polygamy Question / Puha kötésű
common.buy 14 574 Ft
SAS 130 Mortelle Jamaïque Gérard de Villiers / Puha kötésű
common.buy 4 720 Ft
Allegories of Love Diana de Armas Wilson / Puha kötésű
common.buy 23 970 Ft
Full Value of Parks David Harmon / Kemény kötésű
common.buy 70 272 Ft
Natural Organic Matter in Water Mika Sillanp / Puha kötésű
common.buy 103 430 Ft
Kahir Ekseriyet / Puha kötésű
common.buy 12 605 Ft

This volume provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure the effectiveness of tourism advertising and the usefulness of destination marketing websites. An extensive literature review describes 40+ years of research on the effectiveness of tourism advertising and the slow advancement to using valid impact metrics - field experiments with alternative ad treatment and placements. Several authors undertake information-usefulness audits on DMO (destination management office) websites and provide practical check lists. Tourism website comparisons include: Maine, Massachusetts and New York; Genoa, Marseilles and Valencia; France, Spain and Portugal; and China, Poland, Russia and Thailand, against each other as well as the Lonely Planet websites. Content analysis of consumer-generated advertisements that promote visits to third places, in this case Starbucks coffee shops and Chipotle restaurants, makes an intriguing study. The final paper gives a thick description of the dynamics of the government's role in shaping China's domestic, inbound, and outbound tourism industry and contributes to building a behavioral theory of government-firm relationships.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites
Szerző Arch G Woodside
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 184
EAN 9781849509008
ISBN 184950900X
Libristo kód 04294614
Súly 412
Méretek 233 x 160 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása