Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Tourism in the Muslim World

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Tourism in the Muslim World Noel Scott
Libristo kód: 04294617
Kiadó Emerald Publishing Limited, október 2010
"Tourism in the Muslim World" provides a synthesis of thought on an influential current issue for to... Teljes leírás
? points 634 b
99 703 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Ornament and the Grotesque Alessandra Zamperini / Kemény kötésű
common.buy 37 506 Ft
Latvia Stephen Baister / Puha kötésű
common.buy 9 209 Ft
hamarosan
Murrian Robert Dodds / Puha kötésű
common.buy 2 846 Ft
Human Trafficking Maggy Lee / Puha kötésű
common.buy 21 310 Ft
Beautiful Country Stephanie Malia Hom / Kemény kötésű
common.buy 45 703 Ft
One Big Damn Puzzler John Harding / Puha kötésű
common.buy 8 217 Ft
Hairspray Dana Heller / Puha kötésű
common.buy 12 040 Ft

"Tourism in the Muslim World" provides a synthesis of thought on an influential current issue for tourism and indeed for our times, and a point of focus for tourism researchers, managers and developers in countries such as the United Arab Emirates, Jordan, Egypt, Maldives and Turkey, as well as the Western world, eager to increase their share in this 1.5 billion strong tourist market. Its chapters raise conceptual, practical, and thought-provoking issues for the wider tourism community as it deals with the growth of new markets and destinations in a globalized economy. This collection of culturally and geographically diverse papers feature both Muslim and non-Muslim (country) insights on this international theme. It draws on contributions from a variety of disciplinary perspectives such as law, theology, business, tourism development, sociology, anthropology, and more. "Tourism in the Muslim World" is the second title in Emerald's new book series "Bridging Tourism Theory and Practice" and will appeal to researchers and research students in the social science and management disciplines, as well as to tourism and hospitality professionals with an interest in the Muslim market.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása