Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tourism and Leisure Experience

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Tourism and Leisure Experience Michael Morgan
Libristo kód: 04272818
Kiadó Channel View Publications Ltd, szeptember 2010
People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or... Teljes leírás
? points 127 b
19 810 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Exploring the Fifth Dimension Bruce Goldberg / Puha kötésű
common.buy 6 043 Ft
Portnoy's Complaint Philip Roth / Puha kötésű
common.buy 4 024 Ft
Singing the Sadness Reginald Hill / Puha kötésű
common.buy 4 566 Ft
Scrying for Beginners Donald Tyson / Puha kötésű
common.buy 6 729 Ft
Adventure Tourism Management Ralf Buckley / Puha kötésű
common.buy 29 737 Ft
Picasso and the Girl with a Ponytail Laurence Anholt / Puha kötésű
common.buy 6 262 Ft
Viva La Revolution Derry Nairn / Kemény kötésű
common.buy 5 904 Ft
52 Ways to Wreck Your Retirement Tina Di Vito / Puha kötésű
common.buy 9 370 Ft
Benediction / Kotta
common.buy 1 800 Ft
Dialogues of the Dead Fontenelle / Kemény kötésű
common.buy 16 875 Ft
Lytefoot Phillip D Curwood / Puha kötésű
common.buy 3 700 Ft
Intergovernmental Pillars of the European Union Eileen Denza / Kemény kötésű
common.buy 51 924 Ft
Global Supply Chain Wolfgang Lehmacher / Kemény kötésű
common.buy 39 948 Ft
War Poets - French Various / Puha kötésű
common.buy 2 377 Ft
Enterprise Cloud James Bond / Puha kötésű
common.buy 15 149 Ft

People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or service provides. Experience management is seen as the way to remain competitive in markets where globalisation and technology have turned products and services into commodities. This book draws together academic and practitioner insights into the consumer experience by combining the perspectives of the tourist consumer with that of experience managers, supported by examples from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. With contributions from established and emerging international scholars, it is organised into three sections: understanding experiences, researching experiences and managing experiences. It aims to provide students, researchers and managers with a stimulating overview of the current research and managerial issues in the field and as well as a resource to guide their further reading.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Tourism and Leisure Experience
Szerző Michael Morgan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 264
EAN 9781845411480
ISBN 184541148X
Libristo kód 04272818
Súly 420
Méretek 234 x 158 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása