Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour Wolfgang Ziniel
Libristo kód: 05296073
Third-Party Product Reviews (TPPRs) are neutral (as far as the producers' interests are concerned) a... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Consumer Behaviour and Sustainable Fashion Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Kemény kötésű
common.buy 47 481 Ft
Consumer Behavior: Building Marketing Strategy Roger J Best / Kemény kötésű
common.buy 109 617 Ft
Hörbeispiele zum zweiten Unterrichtsjahr, 2 Audio-CDs Rudolf Nykrin / Puha kötésű
common.buy 14 574 Ft
Steel Toe Review: Volume I M. David Hornbuckle / Puha kötésű
common.buy 4 106 Ft
Influence of Values on Consumer Behaviour Kostelijk / Puha kötésű
common.buy 30 564 Ft
Sirius, 5 Audio-CD Jonathan Crown / Audio CD
common.buy 8 247 Ft
Les mains pleines de rose, pleines d'or et pleines de sang Arsene Houssaye / Kemény kötésű
common.buy 20 458 Ft
Young Consumer Behaviour Ayantunji Gbadamosi / Puha kötésű
common.buy 24 393 Ft
Double Faith Mantazima Nkomo / Puha kötésű
common.buy 8 846 Ft
Global Consumer Behavior Ammi / Kemény kötésű
common.buy 92 242 Ft
Understanding Consumer Financial Behavior W. Fred Van Raaij / Kemény kötésű
common.buy 61 491 Ft
CÓMO DISCUTIR CON UN GATO JAY HEINRICHS / Puha kötésű
common.buy 6 201 Ft

Third-Party Product Reviews (TPPRs) are neutral (as far as the producers' interests are concerned) and consumer-orientated product tests that are carried out by experts. The reviews are published in special interest magazines like PC-World, Runner's World, Decanter or Wine Advocate and on the magazines' web pages respectively. Market observations provide strong evidence that Third-Party Product Reviews (TPPRs) significantly influence the success or failure of the products evaluated. Apart from purely descriptive contributions, however, there have not been any studies so far that examine the impact of such test information on purchase behaviour. This work aims at diminishing this gap in marketing research by theoretically and expermientally studying the relevance or TPPRs for product choice decisions on the one hand and for perceived quality, perceived value and purchase intentions on the other hand.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour
Szerző Wolfgang Ziniel
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 183
EAN 9783834936325
ISBN 3834936324
Libristo kód 05296073
Súly 2753
Méretek 148 x 12 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása