Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Theorie der Kulturindustrie

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Theorie der Kulturindustrie Dieter Prokop
Libristo kód: 15870432
Kiadó Tredition Gmbh, február 2017
Dieses Buch analysiert die Warensprache der Kulturindustrie mittels kritischer Theorie. Das Interess... Teljes leírás
? points 108 b
16 781 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Timeline of the British Monarchy / Kemény kötésű
common.buy 9 166 Ft
Zwrotnik Raka Miller Henry / Kemény kötésű
common.buy 5 143 Ft
Lacan Slavoj Zizek / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Sailing Peter Heaton / Puha kötésű
common.buy 16 985 Ft
Kinder-Kirchen-Hits Reinhard Horn / Kotta
common.buy 7 301 Ft
Moana - Clarinet Lin-Manuel Miranda / Könyv
common.buy 10 952 Ft
Avonelle's Gift Nova Scheller / Puha kötésű
common.buy 7 426 Ft

Dieses Buch analysiert die Warensprache der Kulturindustrie mittels kritischer Theorie. Das Interesse gilt der theoretischen Erneuerung der Kulturindustrie-Thesen der Frankfurter Schule. Dieter Prokop wirft der kritischen Theorie der Kulturindustrie vor, dass sie ihr eigenes Programm nicht einlöste. Er behauptet, dass die wichtigsten Dimensionen einer neuen Kritik der Kulturindustrie nicht in den Stücken Horkheimers und Adornos zu finden sind, die sich explizit mit Kulturindustrie befassen. Seine Theorie der Kulturindustrie baut auf anderen, entscheidenden Theoriefeldern der kritischen Theorie auf: Identisches und Nichtidentisches, Abstraktion und Produktivkräfte in der Warenstruktur, Positivismuskritik und Theorie kritischer Erfahrung. Prokops Kritik will an der Kulturindustrie nicht nur das Identische kritisieren, sondern sensibel für das Nichtidentische sein. Sie will über der Kritik am "Denken in abstrakter Allgemeinheit" die kreativen Kräfte nicht vergessen, die es in der Kulturindustrie gibt, und sie will nicht nur den "Kult des Faktischen" kritisieren. Das Buch arbeitet die auch in der Kulturindustrie präsenten Potenziale für ein kritisches Bewusstsein heraus. Das Buch kritisiert auch die übliche Verdammung der Waren und des "Warencharakters". Es untersucht im Nichtidentischem der Waren materielle Freiheitschancen, kreative Waren-Strategien.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Theorie der Kulturindustrie
Szerző Dieter Prokop
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 340
EAN 9783734598913
ISBN 3734598915
Libristo kód 15870432
Súly 445
Méretek 148 x 210 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása