Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Value of Luxury

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Value of Luxury
Libristo kód: 33290240
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, október 2020
What does luxury value mean? What constitutes luxury, and what does not? While previous research has... Teljes leírás
? points 480 b
75 239 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Twisted Love Ana Huang / Puha kötésű
common.buy 3 358 Ft
toplistás
Frieren: Beyond Journey's End, Vol. 5 Kanehito Yamada / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
toplistás
English File: Intermediate: Student's Book with Online Practice Christina Latham-Koenig / Puha kötésű
common.buy 19 396 Ft
toplistás
The Maddest Obsession Danielle Lori / Puha kötésű
common.buy 8 061 Ft
toplistás
Yarichin Bitch Club, Vol. 1 Ogeretsu Tanaka / Puha kötésű
common.buy 4 984 Ft
toplistás
Anxious People Fredrik Backman / Puha kötésű
common.buy 4 673 Ft
toplistás
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Kemény kötésű
common.buy 20 355 Ft
toplistás
Rise of the Dragon Elio M. Garcia Jr. / Kemény kötésű
common.buy 14 898 Ft
toplistás
The Starseed Oracle Rebecca Campbell / Kártya
common.buy 8 905 Ft
toplistás
Eisenhorn: The Omnibus Dan Abnett / Puha kötésű
common.buy 7 590 Ft
toplistás
Almond Won-pyung Sohn / Puha kötésű
common.buy 5 065 Ft
toplistás
Bunny Mona Awad / Puha kötésű
common.buy 4 216 Ft
toplistás
Pride and Prejudice Jane Austen / Puha kötésű
common.buy 2 585 Ft
toplistás
Dragon Age: The First Five Graphic Novels David Gaider / Puha kötésű
common.buy 10 586 Ft
toplistás
Hooky Míriam Bonastre Tur / Puha kötésű
common.buy 5 065 Ft
toplistás
Girl, Woman, Other Bernardine Evaristo / Puha kötésű
common.buy 4 503 Ft

What does luxury value mean? What constitutes luxury, and what does not? While previous research has focused on luxury as a global business and how companies have generated, communicated and monetized luxury, this book draws on empirical research to examine how consumers understand and interact with it. It identifies the components of luxury value, as seen by consumers, and the most influential factors that shape these perceptions. Drawing on a range of disciplinary approaches, the author investigates how consumer segments differ in their perception of luxury products, and how different generations understand value. A comprehensive overview of consumer perceptions of luxury, this book is a must-read for those students and researchers interested in luxury studies.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása