Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

The relationship between neurosciences and pricing strategies

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The relationship between neurosciences and pricing strategies Stefano Cosentini
Libristo kód: 02972888
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, március 2016
This monograph fills the gap between applied neurosciences and pricing strategies. It is the first s... Teljes leírás
? points 131 b
23 279 Ft -9 %
21 026 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Auf den Tod versichert Wolf-Rüdiger Heilmann / Puha kötésű
common.buy 7 498 Ft
Design and Technology Stage 6 Toolkit Arna Christine Wesley / Puha kötésű
common.buy 7 400 Ft
Spezialit ten Und Geheimmittel Hahn Holfert Arends / Puha kötésű
common.buy 35 749 Ft
Gap Junction Protocols Mathieu Vinken / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
(UN-)menschliches Rosel Ebert / Puha kötésű
common.buy 7 112 Ft
Anker Geschlippt Freiherr Friedrich von Dincklage / Puha kötésű
common.buy 9 074 Ft

This monograph fills the gap between applied neurosciences and pricing strategies. It is the first study to condense applied neuroscientific literature and pricing strategies implications. The paper highlights the relationship between neuroscience and pricing strategies. It explains the improvements that neuroscientific knowledge could bring to value-based pricing. Finally, future research implications and limitations are discussed. The result of the research shows that neuropricing is almost never discussed by scholars. However, the author analyzed fundamental research in the fields of pricing, neuromarketing and neuroscience to apprehend this concept. It was found that neuropricing is still a gadget and that no clear consensus exists among professionals regarding the interest of applied neuroscience for companies. Academically, more actionable research should be conducted to produce more neuropricing insights. Whereas scientists should conduct academic experiments, marketers should build actionable models on this basis and test them on the field. Finally, neurosciences can improve pricing strategies in two ways...

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The relationship between neurosciences and pricing strategies
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 116
EAN 9783659851070
Libristo kód 02972888
Súly 191
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása