Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Phenomenon of Cult Brands

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Phenomenon of Cult Brands Dimitri Wittwer
Libristo kód: 09071871
Kiadó Books on Demand, október 2014
Cult Brands belong to the world s most powerful brands and have thus increasingly garnered attention... Teljes leírás
? points 157 b
25 804 Ft -1 %
25 290 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Half Lost Sally Green / Puha kötésű
common.buy 3 847 Ft
Absorbent Mind Maria Montessori / Kemény kötésű
common.buy 14 671 Ft
Hyla Melanie W McComb / Puha kötésű
common.buy 6 416 Ft
Michael John Osborn / Puha kötésű
common.buy 10 006 Ft
French at Home Albert Rhodes / Kemény kötésű
common.buy 11 406 Ft
Access Denied Lynn Sutton / Kemény kötésű
common.buy 37 160 Ft
Joomla! 3 Beginner's Guide Eric Tiggeler / Puha kötésű
common.buy 22 972 Ft
Information Sources in Grey Literature Peter Auger / Kemény kötésű
common.buy 89 686 Ft
Distinctive People Brain R Talbot / Puha kötésű
common.buy 14 831 Ft

Cult Brands belong to the world s most powerful brands and have thus increasingly garnered attention and sparked interest. To date though, there is no common understanding of what a cult brand actually is. As a pioneer in this field, Dimitri Wittwer focused his dissertation on these kinds of brands. In his research he revealed the key characteristics of cult brands, drawing on interdisciplinary literature and both qualitative and quantitative research with more than 5,000 participants ranging from con- sumers to experts in a variety of disciplines. The author empha- sizes the strong relevance of a brand s cultural change orienta- tion in its evolution to becoming a cult brand and develops two models: the Cult Brand Model focusing on building cult brands and the Cult Brand Status Scale allowing the measurement of a brand s cult status from a consumer perspective.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Phenomenon of Cult Brands
Szerző Dimitri Wittwer
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 208
EAN 9783735795144
ISBN 3735795145
Libristo kód 09071871
Súly 254
Méretek 148 x 210 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása