Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

performances of a bank in terms of profitability, service quality and universal banking

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv performances of a bank in terms of profitability, service quality and universal banking Michael Nyarko-Baasi
Libristo kód: 01686019
Kiadó Grin Publishing, április 2013
Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Bank, Börse, Versicherung, Note: -, -, Sprache:... Teljes leírás
? points 170 b
26 611 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Verbotene Archäologie Michael A. Cremo / Kemény kötésű
common.buy 5 109 Ft
Biology of Microfungi De-Wei Li / Kemény kötésű
common.buy 116 632 Ft
Leber- Und Laubmoose West- Und Ostpreussens Hugo von Klinggraeff / Puha kötésű
common.buy 30 750 Ft
Secret Prey John Sandford / Puha kötésű
common.buy 3 984 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2008 im Fachbereich BWL - Bank, Börse, Versicherung, Note: -, -, Sprache: Deutsch, Abstract: The banking scenario in Ghana has been changing at fast pace from being just the borrowers and lenders, traditionally, to more differentiated and customized product/service provider. The sector has moved from regulation to liberalization in the 1990s, and from planned to market economy.The Ghanaian banking has come a long way from being a sleepy business institution to a highly proactive and dynamic entity. This transformation has been largely brought about by the large dose of liberalization and economic reforms that allowed banks to explore new business opportunities rather than generating revenues from conventional streams (i.e. borrowing and lending).The competition heated up with the entry of private and foreign banks. Deregulation and globalization resulted in increased competition that refined the traditional way of doing business.The banks have realized the importance of a customer centric approach, brand building and IT enabled solutions. In the fierce battle for market share and mind share, the most potent weapon is a strong, well recognized and trusted brand name. Brands attract and convince people that they will get what is promised. Banking today has transformed into a technology intensive and customer friendly model with a focus on convenience. The companies have redoubled their efforts to woo the customers and establish themselves firmly in the market. It is no longer an option for a bank to provide good customer service, it is expected.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés performances of a bank in terms of profitability, service quality and universal banking
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 92
EAN 9783656409595
ISBN 3656409595
Libristo kód 01686019
Súly 132
Méretek 148 x 210 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása