Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

The marketing strategies of the Bear Nibbles Company in London

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The marketing strategies of the Bear Nibbles Company in London Yasir Khan
Libristo kód: 19008704
Kiadó Grin Publishing, november 2017
Academic Paper from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Teljes leírás
? points 104 b
16 398 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Raven King Maggie Stiefvater / Puha kötésű
common.buy 3 919 Ft
Urban Forestry: Planning and Management Malcolm Fisher / Kemény kötésű
common.buy 59 017 Ft

Academic Paper from the year 2017 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: B, Birmingham City University (Institute of Business Administration), course: Marketing, language: English, abstract: Bear Nibbles is a London based company that specializes in the baking and production of natural foods from baked fresh fruit. The company came into existence as a result of Hayley Gait-Golding's passion for nutrition and food, which eventually resulted in the development of a healthy snack instead of mere colorless dried fruit. What started from the home basement, went on to later transform into the biggest names in the industry, mainly attributed to Gait-Golding's consistency, hard work and complete cooperation by her father and husband who still work with Gait-Golding. This paper aims to study the case of Bear Nibbles in context of strategic marketing. The aim is to make use of strategic marketing tools in order to conduct external and internal environment analysis, competitor analysis, and customer analysis, analysis of its internal situation and an analysis of its current position. This will be done by virtue of a variety of strategic marketing tools and models in order to understand how the company has managed to reach such unprecedented growth. The paper will also give a hands-on experience working with the different theoretical approaches and models in strategic marketing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The marketing strategies of the Bear Nibbles Company in London
Szerző Yasir Khan
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 20
EAN 9783668632660
ISBN 3668632669
Libristo kód 19008704
Súly 44
Méretek 148 x 210 x 1
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása