Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Marketing of Terrorism. Analysing the Use of Social Media by ISIS

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing of Terrorism. Analysing the Use of Social Media by ISIS Lisa Wiechert
Libristo kód: 16557191
Kiadó Studylab, július 2017
Social media has played a central role in the digital era for almost a century, influencing almost a... Teljes leírás
? points 212 b
33 215 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Convenience Store Woman Sayaka Murata / Puha kötésű
common.buy 3 750 Ft
toplistás
86 - Eighty-Six, Vol. 1 Asato Asato / Puha kötésű
common.buy 5 235 Ft
toplistás
80/20 Triathlon Matt Fitzgerald / Puha kötésű
common.buy 7 243 Ft
toplistás
Chanel Catwalk Patrick Mauries / Kemény kötésű
common.buy 24 636 Ft
toplistás
The Starless Sea Erin Morgenstern / Puha kötésű
common.buy 4 061 Ft
toplistás
Therapy Game, Vol. 1 Meguru Hinohara / Puha kötésű
common.buy 5 050 Ft
toplistás
The Unicorn Project Gene Kim / Kemény kötésű
common.buy 11 701 Ft
toplistás
Morpho: Skeleton and Bone Reference Points Michel Lauricella / Puha kötésű
common.buy 6 430 Ft
toplistás
Last Hours: Chain of Gold / Puha kötésű
common.buy 3 750 Ft
toplistás
Fullmetal Alchemist: Fullmetal Edition, Vol. 8 Hiromu Arakawa / Kemény kötésű
common.buy 7 243 Ft
toplistás
There's a Dragon in Your Book Tom Fletcher / Puha kötésű
common.buy 3 735 Ft
toplistás
Karma / Kemény kötésű
common.buy 9 803 Ft
Critical Role Vox Machina: Origins Volume 1 Matthew Mercer / Puha kötésű
common.buy 6 505 Ft
Morgoth's Ring John Ronald Reuel Tolkien / Puha kötésű
common.buy 4 518 Ft
Immortality Key Brian C. Muraresku / Kemény kötésű
common.buy 11 430 Ft
kiárusítás
Bertone Masterpieces of Style / Kemény kötésű
common.buy 17 157 Ft

Social media has played a central role in the digital era for almost a century, influencing almost all aspects of life. The use of social media in warfare is threatening not only one country but the whole global community, is a recent development. The famous speech by Abu Muhammad al-Adnani on social media inspired the bloody month of Ramadan in 2016 and showed the deadly power of social media inspired attacks and what the Islamic State is capable of achieving. Although the terrorist group has lost territory over the last few weeks of combat both in Syria and Iraq, and is on the edge of losing their main capital Mosul, IS still remains a hybrid threat. Consisting of military powers and an unmatched affinity of using social media as a cyber-war weapon, IS will continue to be a severe danger to the global community. This book aims to foster a deeper understanding of the use of social media for recruiting efforts by the so-called Islamic State (IS), and to analyse its propaganda methods in order to develop possible countermeasures. A special focus will be put on the method of recruitment of young Western foreign fighters. These individuals are the easiest to recruit for ISIS and pose the greatest risk to the global community, especially in regards to home grown terrorism and so-called lone wolf attacks. Since this area of research is very new and quickly evolving, the field still needs extensive research. It is difficult to analyse the use of social media content by the Islamic State due to limited information access and flow (encryption, propaganda, verification and inconsistency). The Islamic State is a military threat on the battleground as well as a potential cyber threat for the international community. Despite these challenging circumstances, this book will provide a new theoretical model based on the marketing model of a customer journey in connection with the main principles of storytelling. Ultimately, this research work will try to provide experts with a new and modern approach of analysis as a base for possible counter measures to weaken and combat the current threat posed by the Islamic State.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing of Terrorism. Analysing the Use of Social Media by ISIS
Szerző Lisa Wiechert
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 132
EAN 9783960950776
ISBN 3960950772
Libristo kód 16557191
Kiadó Studylab
Súly 181
Méretek 148 x 210 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása