Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Marketing Concept of FC Bayern Munich. Emotionality as Driver of Success

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Marketing Concept of FC Bayern Munich. Emotionality as Driver of Success Matthias Ackermann
Libristo kód: 05137139
Kiadó Grin Publishing, július 2014
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 112 b
17 642 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Nekonečný pramen vaší síly Joseph Murphy / Kemény kötésű
common.buy 3 461 Ft
Hovorníček Daniel Hevier / Kemény kötésű
common.buy 2 801 Ft
Genetics and Molecular Biology of Anaerobic Bacteria Madeleine Sebald / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
L'INTERMEDIO IN TASCA Telis Marin / Puha kötésű
common.buy 4 121 Ft
Flussgeschichte der Donau Heiko Lindner / Puha kötésű
common.buy 16 398 Ft

Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, FOM Hochschule für Oekonomie und Management gemeinnützige GmbH, Hochschulstudienzentrum Freiburg, language: English, abstract: The football club FC Bayern Munich is one of the global players in the business of football. The FC Bayern Munich AG is the leading football company in Germany, that is dominating the German football league not only sportive but also economical. The club could win in the season 2012/13 the historical treble. As the first club in German history they could celebrate the winning of the German championship, the DFB-cup and the UEFA champions league cup in one season. It was the greatest success of the club ever. The effects of the success are the rising interest on Bayern Munich in the country and all over the world. Revenues through staying in and winning the competitions (including matchday and broadcast) increased and the attractiveness especially of merchandising articles boosted in unknown heights. Furthermore the number of membership, the image and the brand value of FC Bayern Munich and of the German Bundesliga raised worldwide. In 2012/13 FC Bayern Munich could present for the first time sales over 400 millions of Euro. Especially to create financial benefit out of sportive success is one of the objectives Bayern Munich could transform in the business. The financial success is an important objective of all companies and also each sportive business. One essential part to reach this goal is the marketing concept.§In this assignment the marketing concept of Bayern Munich with the emotionality as a driver of success, especially in football market, is shown. Within that not only the success of FC Bayern Munich and its impacts on the national and international football market are presented but also the marketing concept of the most successful football club in Germany is analysed. This includes the analysis of the current situation, the marketing objectives and the strategy of the club.§In particular the football division of FC Bayern Munich is focused in this seminar paper.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Marketing Concept of FC Bayern Munich. Emotionality as Driver of Success
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 38
EAN 9783656695714
ISBN 3656695717
Libristo kód 05137139
Súly 64
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása