Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

The Languages Used in Print Advertisements

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The Languages Used in Print Advertisements
Libristo kód: 36930410
Kiadó Scholars' Press, szeptember 2020
Advertisers typically rely on certain discourse strategies to capture the attention of their targete... Teljes leírás
? points 110 b
19 090 Ft -9 %
17 234 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Kim Jiyoung, Born 1982 Cho Nam-Joo / Puha kötésű
common.buy 3 763 Ft
toplistás
Crochet Cafe Paige Tate & Co / Puha kötésű
common.buy 7 254 Ft
toplistás
Jade War Fonda Lee / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
toplistás
Occult Tarot Travis McHenry / Kártya
common.buy 10 610 Ft
toplistás kiárusítás
Cats Rule the Earth Tarot Thiago Correa / Kártya
common.buy 8 328 Ft
toplistás
Harry Potter Crochet Lucy Collin / Kemény kötésű
common.buy 6 675 Ft
toplistás
Venus in the Blind Spot Junji Ito / Kemény kötésű
common.buy 8 262 Ft
toplistás
Gantz Omnibus Volume 1 Hiroya Oku / Puha kötésű
common.buy 8 937 Ft
toplistás
In Deeper Waters / Puha kötésű
common.buy 3 839 Ft
toplistás
PHP & MySQL - Server-side Web Development Jon Duckett / Puha kötésű
common.buy 16 020 Ft
A Random Walk Down Wall Street Burton G. Malkiel / Puha kötésű
common.buy 8 514 Ft
kiárusítás
The Japanese Art of the Cocktail Masahiro Urushido / Kemény kötésű
common.buy 8 247 Ft
Fire & Blood George Raymond Richard Martin / Kemény kötésű
common.buy 12 307 Ft

Advertisers typically rely on certain discourse strategies to capture the attention of their targeted clientele. One of such discourse strategies is code-switching. In Kenya, the code-mixing phenomenon is prevalent in the corporate sector because of the fact that many people are multilingual. As code-mixing becomes an idiosyncratic trend in Kenyan corporate sector, this study sought to establish the languages used in code-mixing in print advertisements of commercial banks and mobile telecommunications firms in Kenya. The study was conducted in Eldoret. The data was collected from both primary and secondary sources. The data was primarily obtained from language mixed print advertisements and data analysis done using the processes of Lexical Pragmatics Theory. From the results, it was concluded that code-mixing was prevalent in commercial print advertisements in Kenya. The languages that were mixed in print advertisements were: English and Kiswahili, Sheng and English/ Kiswahili, Arabic and English, Luhya and English, Gikuyu and English, Kalenjin and English and Dholuo and English. The dominant mixture however, was English and Kiswahili.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The Languages Used in Print Advertisements
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2020
Oldalszám 56
EAN 9786138940517
ISBN 6138940512
Libristo kód 36930410
Súly 102
Méretek 150 x 220 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása