Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Implication of PEDP on School Administration, Teaching and Learning Process in Tanzania - Success and Challenges

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Implication of PEDP on School Administration, Teaching and Learning Process in Tanzania - Success and Challenges Enedy Mlaki
Libristo kód: 01678519
Kiadó Grin Publishing, július 2012
Scholarly Essay from the year 2012 in the subject Pedagogy - School System, Educational and School P... Teljes leírás
? points 104 b
16 398 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


House of Worth Amy De La Haye / Kemény kötésű
common.buy 25 667 Ft
outdoor - Alpen/Dolomiten / Puha kötésű
common.buy 7 809 Ft
Erblühende Zweige Heinrich Geiger / Puha kötésű
common.buy 21 229 Ft

Scholarly Essay from the year 2012 in the subject Pedagogy - School System, Educational and School Politics, printed single-sided, grade: A, University of Dodoma (College of Education ), language: English, abstract: The implementations of Primary Education Development Plan(PEDP) that articulates the vision of Universal Primary Education (UPE) in Tanzania primary education system is probably a most important pedagogical move, which requires a lot of resources to realize. The study aimed to investigate the implications of PEDP program on primary school administration and on teaching learning process in public primary schools in Dodoma urban and Chamwino districts in Dodoma region. The sample of the study consisted of one hundred and twenty (120) head teachers. The teaching experience of the sample ranged between 1 and 35 years with the mean being 15 years. Both qualitative and quantitative approaches were employed in which interviews, structured questionnaires and documentary reviews were employed. It was found that although there were quantitative gains in terms of pupils enrolment, insufficient and quality resources were still adverse as a result head teachers suffers as far as school administration is concerned. This research article recommends that the government should empower head teachers in terms of leadership training as well as resources allocation as possible measure to facilitate teaching and learning.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Implication of PEDP on School Administration, Teaching and Learning Process in Tanzania - Success and Challenges
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 30
EAN 9783656236948
ISBN 3656236941
Libristo kód 01678519
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása