Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Impact of Service Quality on Consumer Loyalty

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Impact of Service Quality on Consumer Loyalty Dr David Ackah
Libristo kód: 09134315
Kiadó Grin Publishing, december 2014
Research Paper from the year 2013 in the subject Economics - International Economic Relations, grade... Teljes leírás
? points 112 b
17 672 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Public Housing Myths / Puha kötésű
common.buy 15 864 Ft
hamarosan
Zitruspflanzen Monika Klock / Puha kötésű
common.buy 4 579 Ft
Sister Carrie Dreiser Theodore Dreiser / Puha kötésű
common.buy 17 184 Ft
Feel Good Now: Money Katherine Pierce Chinelli / Puha kötésű
common.buy 3 476 Ft
Foraging Wild Edible Plants of North America Christopher Nyerges / Puha kötésű
common.buy 8 831 Ft
Leading Libraries Wyoma VanDuinkerken / Puha kötésű
common.buy 39 642 Ft
Cultural Capital Lane Ryo Hirabayashi / Puha kötésű
common.buy 13 315 Ft
Zen and the Unspeakable God Jason N. Blum / Kemény kötésű
common.buy 32 735 Ft

Research Paper from the year 2013 in the subject Economics - International Economic Relations, grade: A, Atlantic International University (School of Business and Economics), language: English, abstract: The study explores the relationship between service quality and customer satisfaction on customer loyalty with regards to services provided by All Needs Supermarket, located in Takoradi.§To achieve the objective of the study, quantitative method was used for the statistical analysis and convenience sampling for selecting customers. The researcher used the self-administered questionnaire as a method for collecting data from the sample consists of 101customers randomly selected from the population frame.§The results show that both service quality and customer satisfaction significantly affect the level§of customer loyalty of the customers of All needs supermarket, Takoradi. It was therefore, recommended that staff of All needs supermarket should pay special attention to their service quality and the factors that drive customer satisfaction.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Impact of Service Quality on Consumer Loyalty
Szerző Dr David Ackah
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 38
EAN 9783656834793
ISBN 3656834792
Libristo kód 09134315
Súly 64
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása