Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2 Spring H. Han
Libristo kód: 33447070
Kiadó Springer Verlag, Singapore, február 2021
This book adds to the discussion from Volume 1 by providing insights and stimulating new thinking ab... Teljes leírás
? points 331 b
51 477 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Atomic Habits James Clear / Puha kötésű
common.buy 7 067 Ft
toplistás
Thelema Lenormand Oracle Renata Lechner / Kártya
common.buy 7 440 Ft
toplistás
Solo Leveling, Vol. 2 Chugong / Puha kötésű
common.buy 5 735 Ft
toplistás
The Prison Healer / Puha kötésű
common.buy 5 859 Ft
toplistás
Miyazakiworld Susan Napier / Puha kötésű
common.buy 8 002 Ft
toplistás
One Man's Wilderness, 50th Anniversary Edition Richard Louis Proenneke / Puha kötésű
common.buy 7 460 Ft
toplistás
Twisted Love - Special Edition Ana Huang / Puha kötésű
common.buy 8 594 Ft
toplistás
Overlord, Vol. 10 Kugane Maruyama / Kemény kötésű
common.buy 7 674 Ft
toplistás
The Play Elle Kennedy / Puha kötésű
common.buy 6 416 Ft
toplistás
Knight of the Seven Kingdoms Gary Gianni / Puha kötésű
common.buy 6 510 Ft
Think Again / Puha kötésű
common.buy 6 152 Ft
Cyberpunk 2077: Where's Johnny Bartosz Sztybor / Kemény kötésű
common.buy 7 351 Ft
World of RWBY Daniel Wallace / Kemény kötésű
common.buy 12 538 Ft

This book adds to the discussion from Volume 1 by providing insights and stimulating new thinking about the changing nature of services and marketing, service work and workers, and service experiences during and after the COVID-19 pandemic in 2020, particularly focusing on services marketing. This book serves as a useful resource for business practitioners and academics in the areas of service management and marketing responses during a pandemic. Each chapter deals with specific current issues within these industries due to COVID-19 and issues that will come up post-pandemic. As COVID-19 is expected to change the service practice and promote the utilization of novel methods, such as untact marketing, untact service, telecommuting, alternative work arrangements, job crafting, and new work skills, a range of examples and cases are provided to elaborate on applying these emerging new concepts within the service sector.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Future of Service Post-COVID-19 Pandemic, Volume 2
Szerző Spring H. Han
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2021
Oldalszám 272
EAN 9789813341333
ISBN 9813341335
Libristo kód 33447070
Súly 576
Méretek 160 x 241 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása