Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Fair Trade Journey

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Fair Trade Journey Valéry Bezençon
Libristo kód: 06831394
Kiadó VDM Verlag, március 2010
Fair Trade has been developping from an alternative movement into a complex system dealing with a la... Teljes leírás
? points 208 b
32 670 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


How to Influence People Jim Dornan / Kemény kötésű
common.buy 5 809 Ft
Edwin Hubble Gale E. Christianson / Kemény kötésű
common.buy 105 128 Ft
Oscar Wilde and the Influence of John Ruskin and Walter Pater Rosanne van Cruyningen / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Intelligent Robotic Systems Spyros G. Tzafestas / Kemény kötésű
common.buy 214 352 Ft
Outsourcing Phenomenon Jan Berkhout / Puha kötésű
common.buy 23 703 Ft
Zinc Oxide Based Nanostructures Hui Ying Yang / Puha kötésű
common.buy 22 081 Ft
GLASS PHILIP VIOLIN CONCERTO ABRAMOVICH PHILIP GLASS / Puha kötésű
common.buy 11 345 Ft
Encyclopedia of Mexico / Kemény kötésű
common.buy 346 568 Ft
Representacion Social de la Muerte entre los Profesionales Sanitarios Lourdes Chocarro González / Puha kötésű
common.buy 46 791 Ft
Stockholm Travel Guide / Puha kötésű
common.buy 15 657 Ft

Fair Trade has been developping from an alternative movement into a complex system dealing with a large variety of stakeholders such as transnational corporations, small-scale producers and activists. Within this context, the author first discusses a potential social rationality behind the behavior of economic agents. Why are Fair Trade and other social movements rising, whereas consumers and firms are usually considered as governed by rationality and profit maximisation? Then, the relations between the stakeholders of the Fair Trade system are presented and explained. From a managerial perspective, the author also analyses the strategies and interests of Fair Trade distributors in order to derive a typology. Finally, Fair Trade consumers are analysed in order to provide tools to improve segmentation and targetting, eventually increasing Fair Trade competitiveness over conventional products. Thus, this book builds on strategy, marketing and consumer theory to provide an integrated and pragmatic perspective on Fair Trade.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Fair Trade Journey
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 168
EAN 9783639237054
ISBN 3639237056
Libristo kód 06831394
Kiadó VDM Verlag
Súly 254
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása