Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

The city as a brand St. Petersburg

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The city as a brand St. Petersburg Eugenia Andreeva
Libristo kód: 12626858
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller e.K., október 2012
The tourism industry is one of the fastest growing in the world. Destination images are critical to... Teljes leírás
? points 140 b
25 000 Ft -9 %
22 571 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


TRACKS IN THE SNOW Wong Herbert Yee / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Dearest Rogue Elizabeth Hoyt / Puha kötésű
common.buy 3 007 Ft
Nur Das Denken, Das Wir Leben, Hat Einen Wert Ursula Kliewer / Kemény kötésű
common.buy 35 795 Ft
Codex Lesbiacus Leimonos 11 Apostolos Spanos / Kemény kötésű
common.buy 182 271 Ft
Andromeda Robert Shapiro / Puha kötésű
common.buy 7 271 Ft
Solidarität und Wettbewerb in der Krankenversicherung Dominique Nicole Friederich / Puha kötésű
common.buy 27 813 Ft
Denver's Sixteenth Street Mark a. Barnhouse / Kemény kötésű
common.buy 10 716 Ft
Red Kangaroo: The World's Largest Marsupial Natalie Lunis / Kemény kötésű
common.buy 13 724 Ft
Geologie de Jersey Noury-C / Puha kötésű
common.buy 8 317 Ft
Beatrix's Reading Log Martha Day Zschock / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
La didáctica de la interpretación de conferencias : teoría y práctica Emilia . . . [et al. ] Iglesias Fernández / Puha kötésű
common.buy 7 256 Ft
The Bear and the Price Wilson D. Bradford / Puha kötésű
common.buy 6 015 Ft

The tourism industry is one of the fastest growing in the world. Destination images are critical to the success of tourism destinations because they influence the decision to travel of potential tourists. To be successful in a competitive global environment, city marketers use branding techniques to increase the attractiveness of their destination by actual and potential visitors. The image of the place is created through the definition of destination identity and through its promotion to target audiences. The purpose of this book is to present the destination identity or in other terms the projected image of St. Petersburg, as formed through city government promotion programs and to compare it with the image of the destination as perceived by Swiss tourists. This comparison enables to identify a fit or gap between the projected and perceived image and make practical recommendations. The knowledge gained from the comparison between perceived image and the destination identity is used to formulate recommendations for St. Petersburg's city government strategies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The city as a brand St. Petersburg
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 136
EAN 9783639300383
ISBN 3639300386
Libristo kód 12626858
Súly 219
Méretek 150 x 220 x 8
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása