Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Body Washer

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Body Washer Matthias Beer
Libristo kód: 02168696
Kiadó Grin Publishing, október 2013
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Teljes leírás
? points 112 b
17 455 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
(R)Evolution 2012 Dieter Broers / Kemény kötésű
common.buy 8 145 Ft
Kunstfreiheit und Zensur in der Bundesrepublik Deutschland York-Gothart Mix / Kemény kötésű
common.buy 70 011 Ft
International Environmental Management Benchmarks David M.W.N. Hitchens / Puha kötésű
common.buy 56 229 Ft
Uveitis and Immunological Disorders Uwe Pleyer / Puha kötésű
common.buy 65 460 Ft
Pravosoznaniya rossijskogo obshhestva v usloviyah modernizacii Anastasiya Kaminskaya / Puha kötésű
common.buy 14 854 Ft

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1.7, University of applied sciences, Munich, course: MBA, language: English, abstract: The Body-Washer has been introduced to the European market just lately aiming for the healthcare sector. Due to the versatile concept of the product and the ease of use additional interest from the hotel sector and from private households for wellness and nursing purposes arises. Furthermore, the Arabic peninsula, in particular from the UAE, has signaled interest in the unique product.§Subsequently the UAE market in this regards is analyzed from two different perspectives. The analysis was done on a micro- as well as on a macro-environmental view. The investigations are on the company itself, the suppliers as well as customers and competitors on the one hand side and local aspects such as political, economic and social trends on the other. Together with the SWOT analysis of the product with respect to the UAE market a marketing strategy has been developed. As part of the marketing strategy, a market segmentation was done in order to derive the target market for the Body Washer in the UAE, the health care as well as the tourism sector. §For the target market segments a 4P analysis (price, product, place and promotion) has been done followed by an implementation plan accordingly. The conclusion and the ITM checklist are finalizing the marketing assignment on the Body Washer marketing plan for the UAE summarizing the main aspects.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Body Washer
Szerző Matthias Beer
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 36
EAN 9783656509684
ISBN 3656509689
Libristo kód 02168696
Súly 59
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása