Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

The Antecedents and Consequences of E-Business Adoption

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv The Antecedents and Consequences of E-Business Adoption Abdul Rahim Abu Bakar
Libristo kód: 06821001
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
The adoption of e-business is a strategic issue to§gain and maintain a competitive advantage. Howeve... Teljes leírás
? points 198 b
32 666 Ft -4 %
31 038 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Marketing Budgeting (RLE Marketing) Nigel Piercy / Kemény kötésű
common.buy 104 503 Ft
Expressive Query Translation in Peer Database Networks Muhammad M. Masud / Puha kötésű
common.buy 23 562 Ft
Punishment, Justice and International Relations Anthony F. Lang Jr. / Kemény kötésű
common.buy 80 931 Ft
Work, Family, Health, and Well-Being Lynne M. Casper / Kemény kötésű
common.buy 80 911 Ft
Ver Para Creer O Creer Para Ver? Daniela Moreira / Puha kötésű
common.buy 14 187 Ft

The adoption of e-business is a strategic issue to§gain and maintain a competitive advantage. However,§despite the optimistic forecasts, firms are still§wary of the promised benefits of the technology. In§comparison with the developed countries, the adoption§of e-business by Asian businesses is still not§encouraging. In view of that, this book discusses the§antecedents and consequences of e-business adoption§among Malaysian manufacturing firms based on a§nation-wide research. The study substantiate that§firm technology motivation is important in§determining firm selection and adoption of the§various e-business initiatives. Given the importance§of the technology markets and the financial stakes§involved, this book would be useful to assist§managers in selecting the appropriate e-business§technology with respect to the firm s technology§motivation. Alternatively, from the perspective of§the technology seller firm, understanding the§technology motivation of their customers is crucial§in developing effective marketing and segmentation§strategies for their products.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés The Antecedents and Consequences of E-Business Adoption
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 236
EAN 9783639121940
Libristo kód 06821001
Súly 368
Méretek 150 x 220 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása