Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

1980's: A Decade of Marketing Challenges

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv 1980's: A Decade of Marketing Challenges Venkatakrishna V. Bellur
Libristo kód: 15194610
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Teljes leírás
? points 509 b
79 595 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Farming Dissenters Carole Watterson Troxler / Puha kötésű
common.buy 6 782 Ft
Thermodynamics of Linear Fluids and Fluid Mixtures Miloslav Pekar / Puha kötésű
common.buy 42 593 Ft
Un vagabondo dei mari del sud Bernard Moitessier / Puha kötésű
common.buy 8 003 Ft
The worst thing Ted Rall / Puha kötésű
common.buy 3 141 Ft
Gegen die moderne Kunst Leo Tolstoi / Puha kötésű
common.buy 10 078 Ft
Brot backen Stefanie Herberth / Puha kötésű
common.buy 5 032 Ft
hamarosan
Der ultimative Sex für Frauen Charlotte Labouche / Puha kötésű
common.buy 3 721 Ft
Ode Sur La Paix, Avec La Lettre Critique ROUSSEAU-J-B / Puha kötésű
common.buy 6 232 Ft
Making Climate Change History JOSHUA P. HOWE / Puha kötésű
common.buy 14 670 Ft

This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Miami Beach, Florida with the theme The 1980's: A Decade of Marketing Challenges . It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such as consumer behaviour, marketing management, marketing education, industrial marketing, and international marketing, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés 1980's: A Decade of Marketing Challenges
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 345
EAN 9783319386751
ISBN 3319386751
Libristo kód 15194610
Súly 8848
Méretek 210 x 279 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása