Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Telephone and Helpdesk Skills

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Telephone and Helpdesk Skills Adrian Wallwork
Libristo kód: 05259371
Kiadó Springer-Verlag New York Inc., június 2014
If you are a non-native English speaker and make telephone calls as part of your work, then this boo... Teljes leírás
? points 66 b
11 260 Ft -9 %
10 244 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
RYA Personal Logbook / Kemény kötésű
common.buy 10 618 Ft
toplistás
Dieter Rams, The Complete Works / Kemény kötésű
common.buy 19 090 Ft
toplistás
Tarot Tina Gong / Kemény kötésű
common.buy 6 784 Ft
100 Hikes of a Lifetime Kate Siber / Kemény kötésű
common.buy 14 193 Ft
Poet Anderson ... Of Nightmares Tom DeLonge / Kemény kötésű
common.buy 6 689 Ft
101 Youth Tennis Drills Dan Thorpe / Puha kötésű
common.buy 9 450 Ft
Fable / Kemény kötésű
common.buy 6 864 Ft
Hitler 1889-1936 Ian Kershaw / Puha kötésű
common.buy 9 031 Ft
Meetings, Negotiations, and Socializing Adrian Wallwork / Puha kötésű
common.buy 10 948 Ft
User Guides, Manuals, and Technical Writing Adrian Wallwork / Puha kötésű
common.buy 10 948 Ft
Email and Commercial Correspondence Adrian Wallwork / Puha kötésű
common.buy 10 948 Ft
Grammar Book Diane Larsen-Freeman / Kemény kötésű
common.buy 36 104 Ft
Photosynthesis Blue Orange / Játék
common.buy 17 328 Ft
The Strongest Steel Scarlett Cole / Puha kötésű
common.buy 6 410 Ft

If you are a non-native English speaker and make telephone calls as part of your work, then this book is for you. By applying the suggested guidelines, you will stand a much greater chance of making an effective telephone call. You will learn how to:§prepare for a call both psychologically and from an English language point of view§receive calls (if you work on reception)§leave messages§find out about another company and talk about your own company§chase people (i.e. people who have not followed up your requests)§deal with difficult calls and callers, and improve your telephone manner§use the telephone while working on a help desk or helpline§resolve language difficulties (i.e. when you cannot understand the other person's English)§improve your pronunciation§use resources on the Internet to improve your listening skills§The book concludes with a chapter of useful phrases. There is a brief introduction for trainers on how to teach telephone and helpdesk skills within a Business English course.§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása