Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Task Design In Mathematics Education

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Task Design In Mathematics Education Anne Watson
Libristo kód: 05038039
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2015
This book is the product of ICMI Study 22 Task Design in Mathematics Education. The study offers a s... Teljes leírás
? points 168 b
26 453 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Concept-Based Mathematics Jennifer Wathall / Puha kötésű
common.buy 18 398 Ft
Die Braut im Schnee Jan Seghers / Puha kötésű
common.buy 3 713 Ft
Philip Larkin James Booth / Puha kötésű
common.buy 7 773 Ft
Developing Mathematical Thinking Jonathan D. Katz / Puha kötésű
common.buy 23 325 Ft
PARIS SERÁ TOUJOURS PARIS MAXIM HUERTA / Puha kötésű
common.buy 9 254 Ft
dilemmas of development work Paul Hoggett / Kemény kötésű
common.buy 68 317 Ft
Return to Ethics / Puha kötésű
common.buy 23 199 Ft
St. Patrick's Day Coloring Book My Day Books / Puha kötésű
common.buy 4 106 Ft
Natural History of Flowers Michael Fogden / Kemény kötésű
common.buy 14 902 Ft

This book is the product of ICMI Study 22 Task Design in Mathematics Education. The study offers a state-of-the-art summary of relevant research and goes beyond that to develop new insights and new areas of knowledge and study about task design. The authors represent a wide range of countries and cultures and are leading researchers, teachers and designers. In particular, the authors develop explicit understandings of the opportunities and difficulties involved in designing and implementing tasks and of the interfaces between the teaching, researching and designing roles recognising that these might be undertaken by the same person or by completely separate teams. Tasks generate the activity through which learners meet mathematical concepts, ideas, strategies and learn to use and develop mathematical thinking and modes of enquiry. Teaching includes the selection, modification, design, sequencing, installation, observation and evaluation of tasks. The book illustrates how task design is core to effective teaching, whether the task is a complex, extended, investigation or a small part of a lesson; whether it is part of a curriculum system, such as a textbook, or promotes free standing activity; whether the task comes from published source or is devised by the teacher or the student.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása