Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Successful International New Product Launches in the Consumer Goods Industry

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Successful International New Product Launches in the Consumer Goods Industry Claudia Reichl
Libristo kód: 02317535
Kiadó LIT Verlag, november 2013
Successful international new product launches offer companies a great opportunity for sustained grow... Teljes leírás
? points 102 b
16 840 Ft -4 %
16 005 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Never Forget National Humiliation Zheng Wang / Puha kötésű
common.buy 16 887 Ft
History of Egypt: Volume 5, Under Roman Rule Joseph Grafton Milne / Puha kötésű
common.buy 22 474 Ft
Kathrina J G (Josiah Gilbert) Holland / Puha kötésű
common.buy 12 841 Ft
Alternativen des Internetzugangs Ralf Winter / Puha kötésű
common.buy 21 657 Ft
Two Gentlemen of Verona William Shakespeare / Kemény kötésű
common.buy 17 990 Ft
Verbalperiphrasen Thomas Strobel / Puha kötésű
common.buy 17 642 Ft
Game-Day Youth Suzy Beamer Bohnert / Puha kötésű
common.buy 5 431 Ft

Successful international new product launches offer companies a great opportunity for sustained growth and long-term survival but these launches also present firms with a multitude of barriers.§Consequently, a high rate of new products being launched internationally fail - oftentimes resulting in serious consequences. What are the underlying causes? And, what are the keys to best achieve success?§Based on a comprehensive overview of the barriers to international new product launches, this thesis offers appropriate, detailed measures to effectively and efficiently overcome these barriers. As you will learn, the targeted interaction with relevant stakeholders plays a particularly decisive role

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Successful International New Product Launches in the Consumer Goods Industry
Szerző Claudia Reichl
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 312
EAN 9783643903839
ISBN 3643903839
Libristo kód 02317535
Kiadó LIT Verlag
Súly 450
Méretek 148 x 210 x 14
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása