Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International Antje Walliser
Libristo kód: 01884110
Kiadó Examicus Verlag, március 2012
Diploma Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communica... Teljes leírás
? points 188 b
29 259 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mining and Social Transformation in Africa Deborah Fahy Bryceson / Kemény kötésű
common.buy 80 533 Ft
Nietzsches Wissenschaftsphilosophie Helmut Heit / Kemény kötésű
common.buy 101 044 Ft
Oxford 7 Pablo Tusset / Puha kötésű
common.buy 3 863 Ft
Geschichte der Grenzgebiete der Orthopädie Ludwig Zichner / Puha kötésű
common.buy 19 230 Ft
Quantitative Methoden kompakt Nicole Burzan / Puha kötésű
common.buy 8 174 Ft
1966 Christine Fabian / Kemény kötésű
common.buy 44 222 Ft

Diploma Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 1.5, European School of Business Reutlingen, language: English, abstract: The aim of this thesis is to critically examine and empirically test the branding approach Managing the Customer Experience by Smith and Wheeler. A comparison of branding theories, differing in their focus internal or external of the organisation during the brand development and implementation process, is carried out. Smith and Wheeler suggest an external orientation during the brand creation. The evaluation shows however that an additional focus internal of the organisation is indispensable:During brand development the management brand vision and the organisational culture should be considered, as Harris and De Chernatony suggest. Internal acceptance of the brand, avoidance of resistance, and use of internal knowledge can be achieved by this. Furthermore the company vision, mission and values have to be considered as Davis suggests. Misalignment between the brand and company strategy can cause negative consequences like a dilution of strategic focus. After empirically testing the Smith and Wheelers brand development process by means of Persona International, the previously identified shortcoming are practically explored. Implementing the brand, Smith and Wheeler suggest to aim at creating an unbeatable customer experience with the help of employees. This idea is shown to be promising..... Die vorliegende Diplomarbeit hat das Ziel, sich kritisch mit der Theorie Managing the Customer Experience von Smith und Wheeler auseinander zu setzen und diese empirisch zu prüfen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Szerző Antje Walliser
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 108
EAN 9783867468664
ISBN 3867468664
Libristo kód 01884110
Súly 150
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása