Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations Patrick Heinecke
Libristo kód: 01738312
This work examines the factors that drive the success of Multinational Corporations (MNCs) in their... Teljes leírás
? points 282 b
43 666 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Love Above All and Other Drawings George Grosz / Puha kötésű
common.buy 4 466 Ft
Und Mensch schuf Gott Pascal Boyer / Puha kötésű
common.buy 8 743 Ft
possibility of a Global Art History Kelly Clarkson / Puha kötésű
common.buy 15 283 Ft
Intangible Assets Jan Janssen / Puha kötésű
common.buy 54 086 Ft
Kompetenzmessung bei Hochschullehrenden Verena Tscherk / Puha kötésű
common.buy 25 902 Ft
Kunststoff - Material der Stunde?! Elke Beilfuß / Puha kötésű
common.buy 29 777 Ft
Wendepunkte Ian Kershaw / Puha kötésű
common.buy 9 224 Ft

This work examines the factors that drive the success of Multinational Corporations (MNCs) in their pursuit of regional strategies. The author develops a comprehensive regional success factor model, by which the effects of regional management autonomy and regional product and service adaptation on the regional success of MNCs as well as the interaction effects of regional orientation and inter-regional distance are investigated. The model is evaluated by means of the partial-least-squares (PLS) method on the basis of a survey-based inquiry of the Fortune Global 500 firms with success indicator data for a period of nine years. The findings highlight the importance of considering the different degrees of contextual influence in the design of regional strategies, where low degrees of regional management autonomy and high levels of regional product/service adaptation are found to be appropriate for MNCs to be regionally successful.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Success Factors of Regional Strategies for Multinational Corporations
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 292
EAN 9783790828313
ISBN 3790828319
Libristo kód 01738312
Súly 480
Méretek 155 x 18 x 236
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása