Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Success Factor

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Success Factor Johanna Tyréus
Libristo kód: 06824946
Kiadó VDM Verlag, június 2009
Expanding a business across borders has become more§of a rule than an exception in the globalized wo... Teljes leírás
? points 151 b
23 703 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Plains Indian Designs Caren Caraway / Puha kötésű
common.buy 3 980 Ft
Virtues of Mendacity Martin Jay / Puha kötésű
common.buy 10 862 Ft
Divine Heiress Vasiliki Limberis / Kemény kötésű
common.buy 76 660 Ft
hamarosan
Gestion Empresarial Pb Mego / Puha kötésű
common.buy 2 171 Ft
Space and Place in Jewish Studies Barbara Mann / Kemény kötésű
common.buy 77 748 Ft
hamarosan
Big Bear, Little Bear David Bedford / Kemény kötésű
common.buy 2 393 Ft
Creating the Customer-driven Library Jeanette Woodward / Puha kötésű
common.buy 23 844 Ft
Essays on Money, Banking, and Regulation C. J. M Kool / Puha kötésű
common.buy 52 141 Ft
Cognitive Dynamics / Kemény kötésű
common.buy 63 456 Ft

Expanding a business across borders has become more§of a rule than an exception in the globalized world§of today. One overlooked dimension in the§internationalization strategies of companies is§however how they can create cohesion among the§different cultures existing within such a§multinational corporation. This study examines one§value creating strategy of a Swedish company to its§subsidiary in Barcelona, Spain and the possible§impediments they have experienced through the change§process. Swedish based NFS has been the study subject§of choice and it is their implementation process of a§set of guiding principles as an extension to their§original core values that has been investigated.§It is a qualitative case study building the analysis§on a thorough theoretical review and gathered§empirical data made through a field study, with the§purpose to explore how the implementation process of§the values has functioned, how the present national§differences have affected the process and what have§been the main difficulties.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Success Factor
Szerző Johanna Tyréus
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 68
EAN 9783639165555
ISBN 3639165551
Libristo kód 06824946
Kiadó VDM Verlag
Súly 113
Méretek 152 x 229 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása