Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategy of Small Firms

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Strategy of Small Firms Tim Mazzarol
Libristo kód: 04855382
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, október 2009
Throughout the book, the authors offer a conceptual framework supported by original case study data... Teljes leírás
? points 407 b
72 828 Ft -10 %
65 539 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Beyond This Horizon Robert A. Heinlein / Puha kötésű
common.buy 3 476 Ft
Sunbelt Justice Mona Lynch / Kemény kötésű
common.buy 50 662 Ft
Spielzeug, für 3 Violinen u. Klavier Urban Mäder / Kotta
common.buy 7 997 Ft
Bilirubin / Kemény kötésű
common.buy 90 221 Ft
Innerwise Meditationen, 1 Audio-CD Uwe Albrecht / Audio CD
common.buy 4 120 Ft
Torkel Aschehoug and Norwegian Historical Economic Thought Mathilde C. Fasting / Kemény kötésű
common.buy 52 928 Ft
Anabole Steroide G. A. Overbeek / Puha kötésű
common.buy 22 617 Ft
Honan Chapel Virginia Teehan / Kemény kötésű
common.buy 10 474 Ft
Research in Biopolitics Albert Somit / Kemény kötésű
common.buy 69 273 Ft
Making of a Psychotherapist Neville Symington / Puha kötésű
common.buy 22 509 Ft

Throughout the book, the authors offer a conceptual framework supported by original case study data to explain how and why a small firm should approach strategic planning, the forces influencing the planning process, and the nexus between innovation and planning. The majority of all businesses throughout the world are small firms and play a crucial role in the economic growth of the world's economies. Tim Mazzarol and Sophie Reboud address questions such as: what is the value of planning for small firms, and how should these firms approach strategic planning? This book provides an in-depth analysis of the theory and conceptual frameworks associated with planning and strategy in small firms and explore key issues linked with why and how small firms should plan and the benefits they gain. This timely book will be invaluable to academics, postgraduate research students and professional advisors working in the field of small business management and entrepreneurship. Supported by original research and comprehensive key theories, entrepreneurs and practicing managers with an interest in understanding the foundations of planning and strategy will find this book of great importance to them.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategy of Small Firms
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 392
EAN 9781843764175
Libristo kód 04855382
Súly 703
Méretek 156 x 234 x 26
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása