Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategievarianten für das Management von Handelsmarken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategievarianten für das Management von Handelsmarken Hartmut Krause
Libristo kód: 01892263
Kiadó AVM Akademische Verlagsgemeinschaft, november 2011
Die vorliegende Arbeit zum Management von Handelsmarken schafft erstmalig eine systematische Analyse... Teljes leírás
? points 96 b
16 840 Ft -10 %
15 154 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sprache und Geschlecht Gisela Klann-Delius / Puha kötésű
common.buy 8 685 Ft
Ewigkeit der Bibel Rudolf Gerber / Kemény kötésű
common.buy 6 927 Ft
Theaterstücke. Tl.3 Botho Strauß / Puha kötésű
common.buy 8 076 Ft
Cultura, sociedad y democracia en América Latina Klaus Bodemer / Puha kötésű
common.buy 13 723 Ft
Shakespeare and Garrick Vanessa Cunningham / Kemény kötésű
common.buy 37 078 Ft
Transport Moving to Climate Intelligence Werner Rothengatter / Puha kötésű
common.buy 80 171 Ft
Spectral Methods for Incompressible Viscous Flow Roger Peyret / Puha kötésű
common.buy 47 007 Ft

Die vorliegende Arbeit zum Management von Handelsmarken schafft erstmalig eine systematische Analyse der Zusammenhänge unterschiedlicher Strategieansätze mit der daraus folgenden Bestimmung eines individuellen Eigenmarkenportfolios, das die Strategieziele des Unternehmens optimal unterstützt. Strategieansätze wie die Preisankerfunktion von Markenartikel wie auch das Instrument des Umbrella-Pricings werden in ihrer Wirkungsweise sowie in konkreten Fallbeispielen dargestellt. Aus dem empirischen Teil der Studie werden Erkenntnisse abgeleitet über die Preisstellung von Handelsmarken sowohl in Relation zu Markenartikeln als auch in Relation zu Handelsmarken konkurrierender Handelsunternehmen. Eine wesentliche Erkenntnis aus diesen empirischen Daten ist, dass die These eines im Vergleich zu Markenartikeln größeren Preisspielraumes für Handelsmarken durch die Realität eindeutig widerlegt wird.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategievarianten für das Management von Handelsmarken
Szerző Hartmut Krause
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 100
EAN 9783869242606
Libristo kód 01892263
Súly 156
Méretek 147 x 210
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása