Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategies of Advertising Agencies in India

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategies of Advertising Agencies in India Yashmin Sofat Vinayak
Libristo kód: 14231608
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2015
IT TAKES ME 10 YEARS TO WRITE THIS BOOK. GIVE ME 10 SECONDS TO PERSUADE YOU TO READ IT. This book is... Teljes leírás
? points 225 b
39 141 Ft -9 %
35 350 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


AO Administracion de operaciones David Collier / Puha kötésű
common.buy 36 876 Ft
Postcolonial Europe Lars Jensen / Puha kötésű
common.buy 27 949 Ft
Sonets / Puha kötésű
common.buy 9 063 Ft
hamarosan
Grenzen der Versicherbarkeit Philipp Hartmann / Puha kötésű
common.buy 28 897 Ft
JOTTINGS OF TRAVEL IN CHINA AND JAPAN SIMON ADLER STERN / Kemény kötésű
common.buy 14 559 Ft

IT TAKES ME 10 YEARS TO WRITE THIS BOOK. GIVE ME 10 SECONDS TO PERSUADE YOU TO READ IT. This book is written through years of industrial experience and tough research. The goal of this book is to understand the working of advertising agencies. Advertising has very much become a part of our lives. With the market glutted with endless brands of products, the consumer is influenced largely by advertising in his decision making process. The industry too leans very heavily on advertising to survive in this ruthlessly competitive market. And, to satisfy the needs and demands of the industries, the advertising agencies play an important role. Everyone knows what advertising is and how it works, but relatively little is actually known of the behind the scene working of advertising The present research study was carried out with a view to identify the various strategies adopted by advertising agencies. In the earlier part, author has examined the role and operational working of advertising agencies. In addition, SWOT analysis of the advertising agencies was also examined. Such an analysis would hopefully provide a deeper insight into the strategies of advertising agencies in India.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategies of Advertising Agencies in India
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 592
EAN 9783659904929
Libristo kód 14231608
Súly 898
Méretek 150 x 220 x 37
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása