Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann
Libristo kód: 03621207
Kiadó Gabler Verlag, január 2008
Auf der Basis einer umfangreichen empirischen Studie bei B2B-Stromkunden untersucht Martina-Maria Pe... Teljes leírás
? points 213 b
33 461 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére

Auf der Basis einer umfangreichen empirischen Studie bei B2B-Stromkunden untersucht Martina-Maria Peuser Markenkooperationen von Energieunternehmen mit energiebranchenfremden Unternehmen. Anhand der Betrachtung diverser Kooperationsalternativen identifiziert sie Wirkungszusammenhänge und erfolgsbestimmende Einflussfaktoren sowie konkrete Markenkompetenzprofile von Energieversorgern.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 317
EAN 9783834908377
ISBN 3834908371
Libristo kód 03621207
Kiadó Gabler Verlag
Súly 408
Méretek 148 x 210 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása