Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Strategic Sport Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategic Sport Management Michal Varmus
Libristo kód: 38623064
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, február 2022
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decad... Teljes leírás
? points 420 b
65 420 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás kiárusítás
Babské rady na celý rok Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Kemény kötésű
common.buy 2 630 Ft
toplistás
Babské rady Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Kemény kötésű
common.buy 3 019 Ft
toplistás
Ústavné právo Marián Giba / Puha kötésű
common.buy 7 143 Ft
Lepší zrak prirodzene Daniela Maťuchová / Puha kötésű
common.buy 13 151 Ft
Key Concepts in Sport Management Terri Byers Parent / Puha kötésű
common.buy 12 638 Ft
Sport Management Bill Karen / Puha kötésű
common.buy 29 161 Ft
Marketing und Strategie im Sport Frank Daumann / Puha kötésű
common.buy 10 331 Ft
Strategic Sport Marketing Karg / Puha kötésű
common.buy 26 361 Ft
Sport Management and the Business of Football André Dionísio Sesinando / Puha kötésű
common.buy 21 335 Ft

Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successful and unsuccessful sports organizations are identified.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Sport Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 144
EAN 9783030667351
Libristo kód 38623064
Súly 244
Méretek 155 x 235 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása