Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Strategic Sport Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Strategic Sport Management Roman Adámik
Libristo kód: 35348103
Kiadó Springer Nature Switzerland AG, február 2021
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decad... Teljes leírás
? points 420 b
65 809 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Canvas One Line a Day Chronicle Books / Határidőnapló
common.buy 5 277 Ft
toplistás
Malware Analysis and Detection Engineering Anoop Saldanha / Puha kötésű
common.buy 31 965 Ft
toplistás
Strategic Management in Sport Ben Corbett / Puha kötésű
common.buy 30 402 Ft
LEGO (R) Engineer / Kemény kötésű
common.buy 8 889 Ft
Brave new World Revisited Aldous Huxley / Puha kötésű
common.buy 4 054 Ft
Imperium: Legends Nigel Buckle / Játék
common.buy 21 041 Ft
Tarot Original 1909 A. E. (A. E. Waite) Waite / Kártya
common.buy 9 065 Ft
Cancer-Free with Food Liana Werner Gray / Puha kötésű
common.buy 7 406 Ft
Ecclesial Crisis in Ukraine / Puha kötésű
common.buy 5 853 Ft
Sport Management Bill Karen / Puha kötésű
common.buy 29 334 Ft
Easy Japanese / Puha kötésű
common.buy 5 747 Ft
Understanding Sport Management Trish Bradbury / Puha kötésű
common.buy 32 311 Ft
Marvel Movie Special / Kemény kötésű
common.buy 7 516 Ft
Business of Sports / Puha kötésű
common.buy 9 736 Ft

Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successful and unsuccessful sports organizations are identified.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása