Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategic Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategic Marketing John Atkinson
Libristo kód: 04482637
Kiadó PEARSON Education Limited, május 1996
This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of... Teljes leírás
? points 322 b
50 614 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Global Environments through the Quaternary David Anderson / Puha kötésű
common.buy 28 957 Ft
Handbook of Space Technology Wilfried Ley / Kemény kötésű
common.buy 66 196 Ft
Academic Language! Academic Literacy! Eli R. Johnson / Puha kötésű
common.buy 17 264 Ft
Caillou: My Bedtime Story Box Chouette Publishing / Puha kötésű
common.buy 5 164 Ft
Shakespearean Criticism, Volume 138 Michelle Lee / Kemény kötésű
common.buy 269 657 Ft
Excuse Me, Your Life is Waiting Playbook Lynn Grabhorn / Puha kötésű
common.buy 10 640 Ft
Short History of Ancient Egypt Thomas Garnet Henry James / Puha kötésű
common.buy 23 199 Ft
American Smoke Iain Sinclair / Puha kötésű
common.buy 7 537 Ft
Music and Social Change in South Africa Kathryn Olsen / Kemény kötésű
common.buy 32 499 Ft

This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of the strategic marketing process, and how it can be applied to a variety of real-life organisational and national environments. As a case book it encourages readers to develop a 'strategic mindset' towards the development of marketing programmes. The cases are based upon primary information and many are complemented by financial data, thus allowing readers to become 'insiders' rather than observers. Cases are supported by sections on relevant theory and specific learning notes. Part one introduces and reviews relevant strategic marketing concepts and practices. Introductory chapters explore the strategy/marketing interface, the conventional strategic marketing process and some contemporary challenges to established practices. Part two gives readers the chance to apply strategic marketing principles to a variety of situations, and information is introduced to emphasise the urgency of the situation, whilst the reality of the fiancial data serves to constrain the submission of unrealistic marketing programmes. Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges is essential reading for students and practitioners who wish to bridge strategic marketing theory and practice in the wider organisational context. The text is suitable for students of marketing and strategy at undergraduate, professional and masters levels.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 1996
Oldalszám 296
EAN 9780004990378
ISBN 0004990374
Libristo kód 04482637
Súly 454
Méretek 159 x 235 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása