Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Strategic Marketing Approaches within Airline Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategic Marketing Approaches within Airline Management Susanne Bölke
Libristo kód: 02679954
Kiadó Anchor Academic Publishing, június 2014
On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with... Teljes leírás
? points 260 b
40 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Perfect Shot Kevin Robertson / Kemény kötésű
common.buy 7 479 Ft
Orgasm Unleashed Eyal Matsliah / Könyv
common.buy 4 703 Ft
Food Consumption in China Z.-Y. Zhou / Kemény kötésű
common.buy 43 610 Ft
Lobbying and Foreign Interests in Chinese Politics Stefanie Weil / Kemény kötésű
common.buy 51 953 Ft
Wege zum Sinn Klaus Robra / Puha kötésű
common.buy 14 973 Ft
Weg zur Europaischen Gemeinschaft fur Kohle und Stahl Josef Schopf / Puha kötésű
common.buy 19 667 Ft
Autobiography John Stuart Mill / Kemény kötésű
common.buy 14 005 Ft
Soil Management / Kemény kötésű
common.buy 126 660 Ft
Reliability and Safety of Complex Technical Systems and Processes Krzysztof Ko owrocki / Puha kötésű
common.buy 79 882 Ft

On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with the threats and to be successful. The case of the Lufthansa Passenger Airline and its subsidiary Germanwings has been discussed many times currently. Together they have implemented a restructuredconcept of the Low Cost Carrier Germanwings in order to overcome their weaknesses. The purpose of this paper is to evaluate the potential of economic success of this strategy change. Therefore, the papercomprises three main areas. The first one is the theoretical part, which explains the differences between Full Service Network Carriers, Low Cost Carriers, Regional Carriers and Leisure Carriers. Secondly, the analysis takes place by applying Porter s five forces model. Subsequently, the strengths and weaknessesof the Lufthansa Passenger Airline and Germanwings are highlighted and the new business concept isintroduced. Finally, all findings are put into relation using the SWOT-analysis.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Marketing Approaches within Airline Management
Szerző Susanne Bölke
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 112
EAN 9783954892853
ISBN 3954892855
Libristo kód 02679954
Súly 154
Méretek 148 x 210 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása