Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategic Marketing and the Future of Consumer Behaviour

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Strategic Marketing and the Future of Consumer Behaviour Theo B.C. Poiesz
Libristo kód: 05095247
Kiadó Edward Elgar Publishing Ltd, december 2007
The authors of this book reconsider the dominant marketing paradigm in the context of a contemporary... Teljes leírás
? points 299 b
53 323 Ft -9 %
47 994 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sorcerer Heir Cinda Williams Chima / Puha kötésű
common.buy 5 184 Ft
Keynes, the Keynesians and Monetarism Tim Congdon / Puha kötésű
common.buy 24 462 Ft
Twelve Drummers Drumming C. C. Benison / Puha kötésű
common.buy 6 453 Ft
Kritische Theorie und Studentenbewegung Matthias Rottländer / Puha kötésű
common.buy 15 183 Ft
Ralph Gurney's Oil Speculation James Otis / Puha kötésű
common.buy 12 280 Ft
Pro-Life Father John J Pasquini / Puha kötésű
common.buy 4 270 Ft
Life Of Immanuel Kant (1882) W. Stuckenberg J.H. / Puha kötésű
common.buy 17 192 Ft
Sciku Camden School For Girls / Puha kötésű
common.buy 3 355 Ft

The authors of this book reconsider the dominant marketing paradigm in the context of a contemporary market in which marketing developments increasingly restrict the effectiveness of marketing activities. Consumers are thus overloaded with products, services, channels and information, but fail to grasp the differential value of the commercial offers being made. Theo B.C. Poiesz and W. Fred van Raaij develop a new marketing perspective that differs dramatically from the current concept. They do this via the extrapolation and combination of several major trends: the formation of product and service packages, the development of long-term relationships, the increasing focus on individualization, and technological developments. The book introduces the 'Virtual Guardian Angel', a system that can assist buyers, both in consumer and industrial markets, in making purchase and consumption decisions, incorporating the long-term consequences and integrating the formerly separate decisions.It will affect the structure and functioning of markets and will require companies to consider new strategic options. The new marketing paradigm questions the definition and relevance of a number of well-known marketing concepts such as innovation, communication, and distribution, and consumer concepts such as needs, satisfaction, and loyalty. Providing a critical view on new synergies in present-day marketing practices, this book will be invaluable to those interested in marketing strategy and consumer behaviour, including scholars of marketing and business management, and marketing practitioners.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Marketing and the Future of Consumer Behaviour
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 240
EAN 9781843767725
Libristo kód 05095247
Súly 528
Méretek 156 x 234 x 27
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása