Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Strategic Managerial Accounting

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Strategic Managerial Accounting Helen Atkinson
Libristo kód: 05029368
Kiadó Goodfellow Publishers Limited, augusztus 2011
Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications 6edn explores the nature... Teljes leírás
? points 403 b
62 647 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sophia Loren Pauline Small / Puha kötésű
common.buy 13 145 Ft
Captain Tsubasa, 1 Blu-ray. Box.2 Hiroyoshi Mitsunobu / Blu-ray
common.buy 15 334 Ft
Burnt Black Suns Simon Strantzas / Puha kötésű
common.buy 11 375 Ft
Raising a Stink Carolyn Johnsen / Puha kötésű
common.buy 8 112 Ft
Struggle to Constitute and Sustain Productive Orders Mark Sproule-Jones / Puha kötésű
common.buy 28 603 Ft
Research Productivity of Scientists Robert Leslie Fisher / Puha kötésű
common.buy 35 193 Ft
Reading Unruly Zahi Zalloua / Puha kötésű
common.buy 16 905 Ft

Strategic Managerial Accounting: Hospitality, Tourism & Events Applications 6edn explores the nature of these industry sectors and how these impact on the strategic managerial accounting (SMA) tools used by decision makers in the industry. Formerly known as Managerial Accounting in the Hospitality Industry by Harris and Hazzard, this new edition builds on this successful and well known text, retaining its practical approach and active learning style, extending to consider strategic management accounting and to include tourism and events management industry contexts. This new 6th edition incorporates discussion, explanations and illustrations of the theoretical underpinning of hospitality, tourism and events related to SMA and managerial accounting concepts and techniques, together with specific examples of industry application. It has a user friendly chapter structure, with pedagogic features including objectives, learning activities, self check questions, references, and key points summaries. Each chapter includes 'theoretical context' sections which put the applied learning in the context of current research and thinking to bring the theory to life. Key features of this text are: * A complete revision and expansion of the well known and successful Harris and Hazzard text; * Includes several brand new chapters such as: Event and Function Management Accounting techniques, Sustainability & Environmental Management Accounting (EMA), Not-for-profit Organisations, Current Issues in Strategic Management Accounting; * Uses international real life case studies to illustrate from across the hospitality, tourism and events sectors including charity (not-for-profit) sector and music events; * Links to applied and generic research on each topic; * Includes International Financial Reporting Standards (IFRS) terminology suitable for an international audience. With a complete suite of online tutor resources, this book is essential reading for all year 2/3 undergraduate and postgraduate students studying hospitality, tourism and events management.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Managerial Accounting
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 320
EAN 9781908999009
Libristo kód 05029368
Méretek 1890 x 2460
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása