Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Strategic Customer Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategic Customer Management Adrian Payne
Libristo kód: 01261062
Kiadó Cambridge University Press, március 2013
Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide... Teljes leírás
? points 233 b
36 508 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Svědectví Margaret Atwood / Kemény kötésű
common.buy 6 114 Ft
Vaříme zdravě, chutně a hospodárně Joza Břízová / Kemény kötésű
common.buy 7 494 Ft
kiárusítás
Jóga pro váš mozek Cvičení Zentangle kresbou Sandy Bartholomew / Puha kötésű
common.buy 2 133 Ft
Perioperační péče Michaela Schneiderová / Puha kötésű
common.buy 5 943 Ft
Carpe Corpus Rachel Caine / Puha kötésű
common.buy 2 886 Ft
Roman Jakobson Stephen Rudy / Kemény kötésű
common.buy 74 847 Ft
English Pocket Thesaurus Collins Dictionaries / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft
Focused Retrieval and Evaluation Shlomo Geva / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Advanced Composites I.K. Partridge / Kemény kötésű
common.buy 131 082 Ft
Crossing the Bay of Bengal Sunil S Amrith / Kemény kötésű
common.buy 15 621 Ft
Sunday Is Not Enough Joel Mark Flugstad / Puha kötésű
common.buy 7 118 Ft
Contagious Representation Frank Thames / Puha kötésű
common.buy 14 256 Ft
Cambridge History of Turkey 4 Volume Hardback Set Metin Kunt / Kemény kötésű
common.buy 420 136 Ft
Small Bites Anabelle Zinser / Puha kötésű
common.buy 6 415 Ft

Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide a clear roadmap to excellence in customer management: this is the first textbook to demonstrate how it can be done. Written by two acclaimed experts in the field, it shows how an holistic approach to managing relationships with customers and other key stakeholders leads to increased shareholder value. Taking a practical, step-by-step approach, the authors explain the principles of relationship marketing, apply them to the development of a CRM strategy and discuss key implementation issues. Its up-to-date coverage includes the latest developments in digital marketing and the use of social media. Topical examples and case studies from around the world connect theory with global practice, making this an ideal text for both students and practitioners keen to keep abreast of changes in this fast-moving field.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Customer Management
Szerző Adrian Payne
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 542
EAN 9781107649224
ISBN 1107649226
Libristo kód 01261062
Súly 1170
Méretek 189 x 246 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása