Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Strategic Alliances For Value Creation

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Strategic Alliances For Value Creation
Libristo kód: 08811594
Kiadó Information Age Publishing, november 2011
A volume in Research in Strategic Alliances Series Editor T. K. Das, City University of... Teljes leírás
? points 226 b
36 392 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Other Life-Who Would Have Thought Kimberly Coleman / Puha kötésű
common.buy 6 756 Ft
Inner Being Duria Jacobs / Puha kötésű
common.buy 7 045 Ft
Differential Geometry and Continuum Mechanics Gui-Qiang Chen / Kemény kötésű
common.buy 43 854 Ft
Forty Something Dr Robert M Fleisher / Puha kötésű
common.buy 7 240 Ft
Understanding Art Markets Iain Robertson / Kemény kötésű
common.buy 107 689 Ft

A volume in Research in Strategic Alliances Series Editor T. K. Das, City University of New York Strategic Alliances for Value Creation is a volume in the book series Research in Strategic Alliances that will focus on providing a robust and comprehensive forum for new scholarship in the field of strategic alliances. In particular, the books in the series will cover new views of interdisciplinary theoretical frameworks and models, significant practical problems of alliance organization and management, and emerging areas of inquiry. The series will also include comprehensive empirical studies of selected segments of business, economic, industrial, government, and non-profit activities with wide prevalence of strategic alliances. Through the ongoing release of focused topical titles, this book series will seek to disseminate theoretical insights and practical management information that will enable interested professionals to gain a rigorous and comprehensive understanding of the field of strategic alliances. Strategic Alliances for Value Creation contains contributions by leading scholars in the field of strategic alliance research. The 14 chapters in this volume cover a number of significant topics that encompass value creation through strategic alliances in recent times. The chapters cover both the broader topics, such as multi-partner alliances, technology parks, intellectual property rights, knowledge management and culture, portfolio theory, learning in alliances, and open innovation, and the more focused problems of transparency in interfirm accounting, local partner perspective of management control, knowledge in intra-district networks, and alliance partners for entrepreneurial firms. The chapters include empirical as well as conceptual treatments of the selected topics, and collectively present a wide-ranging review of the noteworthy areas of research on employing strategic alliances for value creation.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Strategic Alliances For Value Creation
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 250
EAN 9781617356926
ISBN 9781617356926
Libristo kód 08811594
Súly 596
Méretek 235 x 156 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása