Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Storytelling in Organizations

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Storytelling in Organizations Yiannis Gabriel
Libristo kód: 04525077
Kiadó Oxford University Press, március 2000
Myths, stories, and folklore are part of the fabric and life of all organizations, enabling us to un... Teljes leírás
? points 612 b
98 486 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Level 1: 20,000 Leagues Under the Sea Jules Verne / Puha kötésű
common.buy 3 461 Ft
One Piece 53 Eiichiro Oda / Puha kötésű
common.buy 2 590 Ft
Woman Killed with Kindness Thomas Heywood / Puha kötésű
common.buy 2 219 Ft
Delicate Wildness Julian Vignoles / Puha kötésű
common.buy 11 648 Ft
Lit Crit 1400-1800 72 Lynn Spampinato / Kemény kötésű
common.buy 274 196 Ft
Historian of the Strange Judith T. Zeitlin / Kemény kötésű
common.buy 13 080 Ft
Mama, jetzt nicht!, 1 Audio-CD Daniel Glattauer / Audio CD
common.buy 5 325 Ft

Myths, stories, and folklore are part of the fabric and life of all organizations, enabling us to understand, identify, and communicate the character of the organization - its ambitions, conflicts, and peculiarities. Drawing on extensive fieldwork of storytelling in five organizations, this book argues that stories open valuable windows into the emotional and symbolic lives of organizations. By collecting stoires in different organizations, by listening and comparing different accounts, by investigating how narratives are constructed around specific events, by examining which events in an organization's history generate stories and which ones fail to do so, researchers can gain access to deeper organizational realities, closely linked to their members' experiences. In this way, stories enable researchers to study organizational politics, culture, and change in uniquely illuminating ways, revealing how wider organizational issues are viewed, commented upon, and worked upon by their members. The book's first part develops the theory of storytelling by building on various approaches, including narrative, folkloric, ethnographic, symbolic, social constructionist, and psychoanalytic, while the second offers a set of four studies which make use of stories in exploring particular aspects of organizational life.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Storytelling in Organizations
Szerző Yiannis Gabriel
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2000
Oldalszám 274
EAN 9780198290957
ISBN 0198290950
Libristo kód 04525077
Súly 547
Méretek 162 x 242 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása