Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Stereotype?

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Stereotype? Christina Holtz-Bacha
Libristo kód: 01554301
Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden, május 2011
Einleitung: Frauen und Männer in der Werbung - Der schöne Mann - Die ges(ch)ichtslose Frau ? Über de... Teljes leírás
? points 146 b
22 857 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sám na vrcholu hory Alone on a Mountaintop Jack Kerouac / Puha kötésű
common.buy 3 501 Ft
Endlich Nichtraucher! Allen Carr / Puha kötésű
common.buy 4 376 Ft
Der Arzt zwischen Aufklärung und Beratung. Christian Glatz / Puha kötésű
common.buy 41 123 Ft
Autism Andrew W. Zimmerman / Puha kötésű
common.buy 56 423 Ft
Nutzungsmischung und oeffentlicher Raum Alexander Bock / Puha kötésű
common.buy 16 935 Ft
Reading and Rhetoric in Montaigne and Shakespeare Peter Mack / Kemény kötésű
common.buy 61 904 Ft
Simulation of Semiconductor Processes and Devices 2004 Gerhard Wachutka / Kemény kötésű
common.buy 84 922 Ft

Einleitung: Frauen und Männer in der Werbung - Der schöne Mann - Die ges(ch)ichtslose Frau ? Über den Verlust weiblicher Vorbilder, Heldinnen und Kultfiguren in Werbung und Gesellschaft - What women really want - Frau und Mann in der Werbung ? rechtlich betrachtet - Frauen und Männer in der Werbung - Männer in der Werbung (Langzeitvergleich) - Wie werden Frauen in der Werbung wahrgenommen? - Frauen und Männer in der Fernsehwerbung - Best-Ager in der Werbung - Schlank, aber krank? Models als Vorbilder - Sex-Appeal in der Werbung ? 10 Jahre späterFrauen sind jung, schön und schlank. Männer sind harte Jungs, die Tölpel in der Küche oder sehen einfach nur gut aus. Die Klage darüber, dass die Werbung Frauen und Männer auf solche Stereotypen reduziert, ist ebenso alt wie die Befürchtungen, dass diese Stereotypen gesellschaftliche Auswirkungen haben. Gelten sie heute noch?§Dieses Buch zieht Bilanz nach rund 50 Jahren Forschung zu Werbung und Geschlechterstereotypen und legt neue Ergebnisse aus der Analyse von Werbung vor sowie darüber, wie Rezipientinnen und Rezipienten mit solcher Werbung umgehen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Stereotype?
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 327
EAN 9783531180830
ISBN 3531180835
Libristo kód 01554301
Súly 395
Méretek 148 x 210 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása