Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Stardom in Postwar France

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Stardom in Postwar France John Gaffney
Libristo kód: 05097636
Kiadó Berghahn Books, február 2008
The 1950s and 1960s were a key moment in the development of postwar France. The period was one of ra... Teljes leírás
? points 419 b
65 944 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Das weise Herz, 1 Audio-CD Jack Kornfield / Audio CD
common.buy 8 640 Ft
hamarosan
Mrkací mašinka / Játék
common.buy 7 209 Ft
Social Origins of the Irish Land War Samuel Clark / Puha kötésű
common.buy 34 559 Ft
Fairy In a Dairy, A LUCY NOLAN / Puha kötésű
common.buy 4 373 Ft
Recommender Systems for Location-based Social Networks Yannis Manolopoulos / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Computational Statistics with R Marepalli Rao / Kemény kötésű
common.buy 92 947 Ft
Week in the Life of MAF Irene Howat / Puha kötésű
common.buy 4 186 Ft

The 1950s and 1960s were a key moment in the development of postwar France. The period was one of rapid change, derived from post-World War II economic and social modernization; yet many traditional characteristics were retained. By analyzing the eruption of the new postwar world in the context of a France that was both modern and traditional, we can see how these worlds met and interacted, and how they set the scene for the turbulent 1960s and 70s. The examination of the development of mass culture in post-war France, undertaken in this volume, offers a valuable insight into the shifts that took place. By exploring stardom from the domain of cinema and other fields, represented here by famous figures such as Brigitte Bardot, Johnny Hallyday or Jean-Luc Godard, and less conventionally treated areas of enquiry (politics [de Gaulle], literary [Francoise Sagan], and intellectual culture [Levi-Strauss]), the reader is provided with a broad understanding of the mechanisms of popularity and success, and their cultural, social, and political roles. The picture that emerges shows that many cultural articulations remained or became identifiably "French," in spite of the American mass-culture origins of these social, economic, and cultural transformations.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Stardom in Postwar France
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 248
EAN 9781845450205
ISBN 1845450205
Libristo kód 05097636
Súly 480
Méretek 161 x 236 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása