Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Sports Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Sports Marketing Manfred Bruhn
Libristo kód: 41379821
Kiadó Springer, szeptember 2022
This book provides the basic knowledge ("basics") for professional sports marketing and gives sugges... Teljes leírás
? points 170 b
26 643 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Who Randy Street / Kemény kötésű
common.buy 9 581 Ft
Marketing 4.0 Philip Kotler / Kemény kötésű
common.buy 9 802 Ft
Die Red-Bull-Story Wolfgang Fürweger / Puha kötésű
common.buy 4 710 Ft
How to Win at the Sport of Business Mark Cuban / Puha kötésű
common.buy 6 103 Ft
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry Mária Tajtáková / Puha kötésű
common.buy 4 851 Ft
Sports Marketing Fabio Psoroulas / Puha kötésű
common.buy 6 840 Ft
Ultimate Guide to Sports Marketing Joe Jeff Goldblatt / Kemény kötésű
common.buy 17 674 Ft
kiárusítás
Sport Marketing Paul Blakey / Puha kötésű
common.buy 11 054 Ft
Sports Marketing Sean Ennis / Puha kötésű
common.buy 37 913 Ft
Strategic Sport Marketing Karg / Puha kötésű
common.buy 29 961 Ft
Sportsponsoring Manfred Bruhn / Kemény kötésű
common.buy 35 207 Ft

This book provides the basic knowledge ("basics") for professional sports marketing and gives suggestions for management practice. In the course of social and economic development, sports marketing has grown from rudimentary beginnings into a highly professional and complex discipline that not only affects those directly involved, but has also involved other interest groups (stakeholders) who often pursue their own and not always compatible intentions and interests.In addition, megatrends such as digitalisation and globalisation have given new impetus to sports marketing, just as sport itself has changed significantly in all its different manifestations and structures (including professionals and amateurs, sponsorship and organisation, self-determination and external determination).The authors present the basic building blocks in sports marketing in a compact manner and outline framework conditions, special features, strategy development and the use of marketing instruments. In this way, they create knowledge and understanding for successful sports marketing in the future. The content Sports marketing at the centre of different markets Basics of sports marketing Performance aspects in sports marketing Prices and contracts in sports marketing Communication issues in sports marketing Distribution channels in sports marketing Perspectives of sport - opportunities and risks in sports marketing

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Sports Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 85
EAN 9783658391218
Libristo kód 41379821
Kiadó Springer
Súly 200
Méretek 241 x 167 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása