Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Sportmarketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Sportmarketing Manfred Bruhn
Libristo kód: 38745274
Dieses Buch liefert die grundlegenden Kenntnisse ("Basics") für ein professionelles Sportmarketing u... Teljes leírás
? points 107 b
16 729 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Normal People Sally Rooney / Puha kötésű
common.buy 3 339 Ft
A jó vezetők jól kérdeznek John C. Maxwell / Kemény kötésű
common.buy 5 315 Ft
Ultimate Guide to Sports Marketing Joe Jeff Goldblatt / Kemény kötésű
common.buy 17 602 Ft
kiárusítás
Sport Marketing Paul Blakey / Puha kötésű
common.buy 10 959 Ft
Sport Marketing Windy Dees / Spirálozott
common.buy 39 306 Ft
Routledge Handbook of Sports Marketing Simon Chadwick / Puha kötésű
common.buy 32 180 Ft
Business of Sports / Puha kötésű
common.buy 9 697 Ft
Strategic Sport Marketing Karg / Puha kötésű
common.buy 29 839 Ft
Sportmarketing / Puha kötésű
common.buy 16 245 Ft

Dieses Buch liefert die grundlegenden Kenntnisse ("Basics") für ein professionelles Sportmarketing und gibt Anregungen für die Managementpraxis. Im Zuge der gesellschaftlichen und wirtschaftlichen Entwicklung ist das Sportmarketing aus rudimentären Anfängen zu einer hochprofessionellen und komplexen Disziplin geworden, die nicht nur die unmittelbar Beteiligten betrifft, sondern auch weitere Interessengruppen (Stakeholder) einbezogen hat, die oft eigene und nicht immer kompatible Absichten und Interessen verfolgen.Darüber hinaus haben Megatrends wie Digitalisierung und Globalisierung dem Sportmarketing neue Impulse verliehen, ebenso wie sich der Sport selbst in allen seinen unterschiedlichen Ausprägungen und Strukturen stark verändert hat (u.a. Profis und Amateure, Trägerschaft und Organisation, Selbst- und Fremdbestimmung).Die Autoren stellen die grundlegenden Bausteine im Sportmarketing in kompakter Weise vor und skizzieren Rahmenbedingungen, Besonderheiten, Strategiefindungen und den Einsatz von Marketinginstrumenten. Damit schaffen sie Wissen und Verständnis für ein erfolgreiches Sportmarketing der Zukunft.Der InhaltSportmarketing im Zentrum verschiedener MärkteGrundlagen des SportmarketingLeistungsaspekte im SportmarketingPreise und Verträge im SportmarketingKommunikationsthemen im SportmarketingVertriebswege im SportmarketingPerspektiven des Sports - Chancen und Risiken im Sportmarketing

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Sportmarketing
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 88
EAN 9783658371753
Libristo kód 38745274
Súly 186
Méretek 168 x 240 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása