Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Strategy

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Social Strategy Mikolaj Jan Piskorski
Libristo kód: 02468059
Kiadó Princeton University Press, május 2014
Almost no one had heard of social media a decade ago, but today websites such as Facebook, Twitter,... Teljes leírás
? points 101 b
15 864 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Artist's Way Julia Cameron / Puha kötésű
common.buy 6 388 Ft
toplistás
Starship Troopers Robert A. Heinlein / Puha kötésű
common.buy 4 534 Ft
toplistás
Sunstone Volume 6 Stjepan Sejic / Puha kötésű
common.buy 6 403 Ft
toplistás
Wheel of Time Box Set 2 Robert Jordan / Puha kötésű
common.buy 14 937 Ft
toplistás
Gap and The Gain Benjamin Hardy / Kemény kötésű
common.buy 9 647 Ft
toplistás
Sketching The Basics Koos Eissen / Puha kötésű
common.buy 6 690 Ft
Jane Austen: Seven Novels Jane Austen / Kemény kötésű
common.buy 12 589 Ft
Witcher Omnibus Paul Tobin / Puha kötésű
common.buy 10 625 Ft
Logical Chess Irving Chernev / Puha kötésű
common.buy 4 690 Ft
Sew Cute Creatures Mariska Vos-Bolman / Puha kötésű
common.buy 5 083 Ft
King of Battle and Blood / Kemény kötésű
common.buy 9 647 Ft

Almost no one had heard of social media a decade ago, but today websites such as Facebook, Twitter, and LinkedIn have more than 1 billion users and account for almost 25 percent of Internet use. Practically overnight, social media seems indispensable to our lives--from friendship and dating to news and business. What makes social media so different from traditional media? Answering that question is the key to making social media work for any business, argues Miko?aj Piskorski, one of the world's leading experts on the business of social media. In A Social Strategy, he provides the most convincing answer yet, one backed by original research, data, and case studies from companies such as Nike and American Express. Drawing on his analysis of proprietary data from social media sites, Piskorski argues that the secret of successful ones is that they allow people to fulfill social needs that either can't be met offline or can be met only at much greater cost. This insight provides the key to how companies can leverage social platforms to create a sustainable competitive advantage. Companies need to help people interact with each other before they will promote products to their friends or help companies in other ways. Done right, a company's social media should benefit customers and the firm. Piskorski calls this "a social strategy," and he describes how companies such as Yelp and Zynga have done it. Groundbreaking and important, A Social Strategy provides not only a story- and data-driven explanation for the explosion of social media but also an invaluable, concrete road map for any company that wants to tap the marketing potential of this remarkable phenomenon.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Strategy
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 288
EAN 9780691153391
ISBN 0691153396
Libristo kód 02468059
Súly 580
Méretek 235 x 170 x 28
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása