Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Media President

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Social Media President James E. Katz
Libristo kód: 04771590
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, december 2013
Prominent in Barack Obama's political campaigns and presidency has been a promise to use social medi... Teljes leírás
? points 154 b
24 806 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


40 Tours Around The Sun Toto / Audio CD
common.buy 6 416 Ft
Prostitution, Politics & Policy Roger Matthews / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
Whitetail Deer Laura Evert / Puha kötésű
common.buy 2 992 Ft
absolutistische Koenig im Feld Stephan Becht / Puha kötésű
common.buy 15 861 Ft
to Z of Industrial Relations in the Caribbean Workplace Benthan H. Hussey / Puha kötésű
common.buy 16 263 Ft
Farmers, Subalterns, and Activists Brown / Kemény kötésű
common.buy 34 219 Ft
Ripples of Hope Josh Gottheimer / Puha kötésű
common.buy 9 429 Ft

Prominent in Barack Obama's political campaigns and presidency has been a promise to use social media tools to engage American citizens in the business of democratic governance, stirring the hopes of millions who believe in the democratizing potential of information and communication technology. Yet what has become of these promises? To what extent have they been realized? Shattering views of social media as a cure-all for limits on citizen deliberation and governmental representation, The Social Media President: Barack Obama and the Politics of Digital Engagement analyzes the White House's use of Twitter and other online tools for a wide range of policy initiatives and strategic campaigns. Drawing on interviews, case studies and social-media content, the authors provide a bold take on a subject too frequently prone to exaggerated expectations. By examining presidential campaigns since 1992 and the actions of President Obama since taking office in 2009, a clearer picture emerges about the strengths and weaknesses of social media for public engagement. In terms of setting national policy, or getting systematic citizen input, a social media-enabled future would not only be difficult to implement with foreseeable technology, it could actually erode democratic institutions of voting and representation. Yet social media's prominence continues to grow and it is destined to play an ever-larger role in political rhetoric, campaign strategies, governance appeals and public debate. The thoughtful attention the authors provide to the successes, limitations and missed opportunities of the Obama Administration should command the interest of concerned scholars, practitioners and citizens everywhere.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása