Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Social Media Monitoring in der Automobilbranche am Beispiel des deutschen Marktes. Status quo

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Media Monitoring in der Automobilbranche am Beispiel des deutschen Marktes. Status quo Korbinian Koblitz
Libristo kód: 02510175
Kiadó Grin Publishing, február 2014
Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mark... Teljes leírás
? points 119 b
18 615 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mercedes-Benz G-Klasse Jörg Sand / Puha kötésű
common.buy 4 352 Ft
Briefe von Hans Susanne Brüninghaus / Puha kötésű
common.buy 5 410 Ft
hamarosan
Die Septuaginta - Text, Wirkung, Rezeption Wolfgang Kraus / Kemény kötésű
common.buy 135 766 Ft
ernsthaft heiter Lothar Heinicke / Puha kötésű
common.buy 8 639 Ft
Kunde Jugendamt zwischen Erwartung und Bewertung Oliver Hülsermann / Puha kötésű
common.buy 19 818 Ft
Wirksame Interne Kontrollsysteme (IKS) Anika Sümnicht / Puha kötésű
common.buy 22 997 Ft
Erdia Ralf Kroyna / Kemény kötésű
common.buy 8 714 Ft
Private Altersvorsorge in Deutschland Nils D. Ruhlender / Puha kötésű
common.buy 19 379 Ft

Studienarbeit aus dem Jahr 2013 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Technische Universität Chemnitz (Fakultät für Wirtschaftswissenschaften, Professur Wirtschaftsinformatik II), Veranstaltung: Kundenbeziehungsmanagement-Seminar, Sprache: Deutsch, Abstract: Die vorliegende Seminararbeit beschäftigt sich mit dem aktuellen Status des Social-Media-Monitoring in der Automobilbranche.§Es wird aufgezeigt, in wie weit Social-Media-Monitoring dazu in der Lage ist, verwendbare Informationen aus sozialen Medien zu extrahieren, auszuwerten und dadurch hilfreiche Rückschlüsse über Märkte und Kunden der Automobilbranche zu ziehen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Media Monitoring in der Automobilbranche am Beispiel des deutschen Marktes. Status quo
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 44
EAN 9783656590422
ISBN 3656590427
Libristo kód 02510175
Súly 68
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása