Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Media Marketing vs. Conventional Marketing Practices

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Media Marketing vs. Conventional Marketing Practices Muhammad Tariq
Libristo kód: 06834815
Kiadó VDM Verlag, augusztus 2010
This book shows the way to micro businesses how to build or transform their business into a social m... Teljes leírás
? points 181 b
28 639 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Marketing Book Michael Baker / Puha kötésű
common.buy 46 117 Ft
Translating Truth Bruce Winter / Puha kötésű
common.buy 9 421 Ft
Revolution Emmanuel Macron / Audio CD
common.buy 15 477 Ft
Harem Alev Lytle Croutier / Kemény kötésű
common.buy 11 482 Ft
Serum Resistin Levels In Periodontal Health And Disease Archana Devanoorkar / Puha kötésű
common.buy 23 614 Ft
Machine Interpretation of Line Drawing Images Sergey Ablameyko / Puha kötésű
common.buy 52 538 Ft
Prostituidas Por El Texto Enriqueta Zafra / Puha kötésű
common.buy 23 040 Ft
Beyond Empiricism Joan McCord / Kemény kötésű
common.buy 78 431 Ft
God's Story, Your Story Max Lucado / Kemény kötésű
common.buy 9 624 Ft
Pete Culler's Boats: The Complete Design Catalog John Burke / Kemény kötésű
common.buy 14 239 Ft
Carry the Rock Jessica D. Rzeszewski / Puha kötésű
common.buy 8 899 Ft
Good for the Jews Debra Spark / Puha kötésű
common.buy 9 721 Ft
Software Fault Tolerance Manfred Kersken / Puha kötésű
common.buy 52 538 Ft
Memories of a GBP10 Pom W.J. Mutton / Puha kötésű
common.buy 12 101 Ft
Blessed Assurance A.G. Mojtabai / Puha kötésű
common.buy 7 579 Ft
Science Agriculture and Research Mann / Puha kötésű
common.buy 22 218 Ft

This book shows the way to micro businesses how to build or transform their business into a social media-enabled enterprise where consumers, employees and prospects connect, collaborate and champion their products or services. Every business can use this emerging media to increase their bottom line figures through sales and this book will show you how.PART ONE introduces the concept of micro business and explains how marketing in small firms in not a miniature of large businesses. PART TWO refreshes the conventional marketing practices in a step wise manner. PART THREE offers a detailed description of social media marketing and how it enables to strengthen the relationship building process. PART FOUR shows whether or not it is the right time for small business to embark on social media bandwagon. In simple words this book will show you how to harness the collective wisdom and the viral nature of your stakeholders and how to steal a lead from your competitors on the social media landscape.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Media Marketing vs. Conventional Marketing Practices
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 124
EAN 9783639275933
ISBN 3639275934
Libristo kód 06834815
Kiadó VDM Verlag
Súly 191
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása